کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعویق 6 ماهه حقوق

دستان خالي کارگران شرکت نهان گل بروجن در شب عيد/مسئولان به وعده‌هاي خود عمل کنند

12 اسفند 1396 ساعت 13:00

جمعي از کارگران شرکت توليد روغن نباتي نهان گل بروجن که نسبت به معوقات مزدي خود اعتراض دارند، مي‌گويند: اگر معوقات ما پرداخت نشود در شب عيد با مشکل مواجه مي‌شويم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از کارگران شرکت توليد روغن نباتي نهان گل بروجن با اعلام اين خبر گفتند: شب عيد است و همه براي خانواده و فرزندان خريد دارند اما عدم پرداخت شش ماه حقوق در ايام نزديک به سال نو مشکلاتي را براي ما به وجود آورده است.

حقوق ۶ ماه کارگران پرداخت نشده است

کارگران شرکت نهان گل بروجن مي گويند امسال چند ماه حقوق عقب افتاده کارگران از سال گذشته پرداخت شده اما باز هم 6 ماه حقوق معوقه در اين سال وجود دارد که وضعيت زندگي کارگران بستگي به پرداخت اين معوقات دارد؛ خواسته ما اين است که عيدي و مابقي حقوق به سال آينده موکول نشود.

اين کارگران خواستار انعکاس مطالبات خود از سوي پايگاه خبري کلار شده و اعلام داشتند صداي ما را به مسئولين برسانيد تا فکري به حال ما بکنند؛ ما خواستار پرداخت حقوق خود در ايام نزديک به سال نو هستيم.

آنان مي گويند عدم پرداخت حقوق مشکلاتي را براي ما و خانواده ما به وجود آورده است و چنانچه معوقات ما پرداخت نشود در شب عيد با مشکل مواجه مي شويم.

يکي از کارگران شرکت نهان گل بروجن مي گويد يک کارگر که با حداقل حقوق نمي تواند امورات زندگي را بگذراند چطور ميتواند با اين همه حقوق عقب مانده شب عيد را بگذراند.

وي با اشاره به اين که کارگران مجبور هستند با تمام شرايط موجود کار کنند، گفت: اين نگراني وجود دارد که تا پايان اسفند ماه چه مقداري از ديونات ما تسويه مي شود.

مسئولان به وعده هاي خود عمل کنند

آن طور که کارگران شرکت نهان گل بروجن مي‌گويند اخيرا نيز مسئولان استاني از نزديک در جريان موضوع قرار گرفته و قول همکاري براي رفع مشکلات را به آنها داده اند.

يکي ديگر از کارگران اين شرکت با بيان اين که چند روز بيشتر به عيد نمانده و هنوز شش ماه حقوق و عيدي طلبکار هستيم، افزود: اميدواريم که ما را فراموش نکرده باشند و به وعده هاي خود عمل کنند.

وي گفت: کارگران شرکت نهان گل بروجن درخواست دارند تا مسئولان به تعهدات خود پايبند بمانند و هر چه زودتر معوقات مزدي ما را پرداخت کنند.

گفتني است کارگران شرکت نهان گل بروجن پيش از اين نيز نسبت به عدم پرداخت حقوق خود گلايه داشتند اما پس از گذشت مدتي هنوز اعتراض آنها در اين خصوص باقيست.

پايگاه خبري تحليلي کلار آمادگي دارد پاسخ مديران شرکت توليد روغن نباتي نهان گل بروجن و مسئولان ارشد شهرستان بروجن در حوزه کار و صنعت را منتشر کند.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 38749

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38749/دستان-خالي-کارگران-شرکت-نهان-گل-بروجن-شب-عيد-مسئولان-وعده-هاي-خود-عمل-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir