۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۸۷۳۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

ضرورت حفاظت از منابع طبيعي/در خانه تکاني ها مصرف آب را مديريت کنيد

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که استفاده بيش از حد منابع طبيعي امروز ما را دامن گير گرد و غبار کرده است، تاکيد کرد: در خانه تکاني هاي سال نو مصرف آب را مديريت کنيد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و با اشاره به ديدار اخير وزير اوقاف سوريه با مقام معظم رهبري، اظهار داشت: انگليس و استعمار پير از سال هاي بسيار دور و امروز هم پيمانانش بناي آن دارند که بين شيعه و سني اختلاف ايجاد کنند.

هراتي مطلق با اشاره به اين که امروز انگليس طرفدار عده اي شيعه نما شده است، گفت: اين افراد به اسم شيعه امير المومنين علي (ع) به مقدسات اهل سنت توهين مي کنند که به فرموده رهبر معظم انقلاب گماشته دشمن هستند.

حجت الاسلام هراتي مطلق گفت: از طرفي ديگر آمريکا، اسرائيل، انگليس و سعودي با پول عده اي را پرورش مي دهند تا خون شيعيان را به زمين بريزند؛ آنها اهل سنتي هستند که به سنت پيامبر(ص) و اسلام پايبند نيستند.

وي با اشاره به اين که انقلاب اسلامي ايران طي ۴۰ سال فراز و نشيب هاي زيادي را طي کرده است، گفت: در همسايگي ما عربستان خبيث توطئه گري و فتنه گري مي کند؛ ما به وليعهد جوان سعودي مي گوييم آنقدر رجز خواني نکنيد و از سرنوشت صدام و ديکتاتورهاي عالم عبرت بگيريد.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: عربستان به عنوان خادمين حرمين شريفين دست به هر کاري در منطقه مي زند، آمريکا و اسرائيل هم آنها را پشتيباني مي کنند.

ضرورت حفاظت از منابع طبيعي و فضاي سبز

هراتي مطلق گفت: دشمنان بدانند انقلاب اسلامي ما امروز ۴۰ ساله شده و به آن بلوغ و کمال خود رسيده و يک روزي خواهيم ديد که آمريکا و اسرائيل و تمام دشمنان انقلاب اسلامي نابود خواهند شد.

وي به هفته منابع طبيعي هم اشاره کرد و گفت: حفاظت از منابع طبيعي و فضاي سبز را فراموش نکنيد؛ استفاده بيش از حد منابع طبيعي امروز ما را دامن گير گرد و غبار کرده است.

در خانه تکاني ها مصرف آب را مديريت کنيد

حجت الاسلام هراتي مطلق با اشاره به روزهاي پاياني سال و لزوم صرفه جويي در مصرف آب، گفت: در خانه تکاني هاي سال نو مصرف آب را مديريت کنيد.

هراتي مطلق همچنين بر دستگيري از ايتام در آستانه سال نو، کمک به احداث زائر سراي بروجني ها در مشهد و مصلي نماز جمعه بروجن تاکيد کرد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۵:۱۳

27 Dec 2019