۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۸۷۱۹
مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختياري:

ايمني سفر‌هاي جاده‌اي در نوروز ۹۷ ، هدف ماست

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري گفت: ايمن سازي راه‌ها در کنار فعاليت‌هاي فرهنگي در سالجاري، وضعيت سفر‌هاي برون شهري را در نوروز ۹۷ در مقايسه با نوروز سال‌هاي قبل در موقعيت مطلوبتري از لحاظ ايمني قرار داده، پس ايمني سفر‌هاي جاده‌اي در نوروز هدف ماست.
ايمني سفر‌هاي جاده‌اي در نوروز ۹۷ ، هدف ماست
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: اصلاح و روکش آسفالت، خط کشي محورها، نصب و يا تعويض تابلو‌هاي علائم ايمني راه ها و انجام اصلاح شيب شيرواني شانه جاده‌ها در کنار بازرسي و نظارت بر ناوگان عمومي تنها بخشي از فعاليت‌هاي فيزيکي انجام شده در راستاي ارتقاي ايمن سازي راه‌هاي استان در آستانه نوروز است.

وي افزود: يکي از اقدامات اساسي که در زمينه اصلاح فيزيک راه‌هاي استان انجام شده اصلاح شيب شيرواني شانه جاده‌هاي اصلي استان است که به نوبه خود اقدامي قابل توجه در جلو گيري از واژگوني خودرو‌هايي است که از جاده خارج مي‌شوند واين امر بويژه از آمار تلفات انساني ناشي از اينگونه سوانح مي‌کاهد.

مديرکل راهداري و حمل و نقل چهارمحال و بختياري در حاشيه ي طرح ضربتي مشترک نظارت بر ناوگان عمومي استان گفتگو مي کرد، افزود: ايمني و امنيت مسافران بويژه در ايام نوروز به جد پيگيري ميکنيم و در اين راستا به هيچ عنواني کاستي ها را از سوي رانندگان و شرکت هاي مسافري نمي پذيريم و با قاطعيت و برابر قوانين با خاطيان برخورد مي کنيم.

احمد جمشيدي عنوان کرد: اين نظارت ها منوط به ايام خاصي نيست و در طول سال نيز انجام مي پذيرد اما در برخي مناسبت ها با توجه به نياز بر شدت آنها افزون مي گردد.

مديرکل راهداري و حمل و نقل چهارمحال و بختياري با بيان اينک اين طرح بصورت مشترک با پليس راه اجرايي شده افزود: اين طرح و نظارت و بازرسي ها بصورت مستمر و با شدت تا پايان مسافرت هاي نوروزي در سال آتي صورت مي پذيرد.

سرهنگ نجفي رييس پليس راه فرماندهي نيروي انتظامي استان نيز در حاشيه اجراي اين طرح بر حقوق حقه مسافران تاکيد و گفت: از هيچگونه تخلف بويژه مرتبط با مسافرين، اغماض نخواهيم کرد و بشدت برابر قوانين و مقررات با خاطيان برخورد خواهيم کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۶:۵۰

8 Jan 2020