۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۸۷۱۴

برترين‌هاي جشنواره شعر آفتاب رسالت در کوهرنگ معرفي شدند

برترين هاي پنجمين جشنواره شعر آفتاب رسالت به ميزباني شهرستان کوهرنگ معرفي شدند.
برترين‌هاي جشنواره شعر آفتاب رسالت در کوهرنگ معرفي شدند
به گزارش جهانبین نیوز، علي داد خدادادي، دبير برگزاري پنجمين جشنواره شعر آفتاب رسالت در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: در مجموع 250 اثر در سه موضوع سيره نبوي (ص)، قرآن، عترت و اهل بيت (ع) به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد که پس از داوري، 9 نفر به عنوان برگزيده معرفي شدند.

وي با اشاره به موضوعات جشنواره افزود: سيره نبوي و قرآن، عترت و اهل بيت (ع) و آزاد در بخش کلاسيک، نو و گويشي از موضوعات مهم اين جشنواره بود.

رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کوهرنگ بيان کرد: مهلت ارسال آثار يکم اسفند بوده و داوري تا پنجم اسفند برگزار و اختتاميه اين جشنواره نهم اسفندماه در اردوگاه امام خميني (ره) جنب آبشار کوهرنگ برگزار شد.

خدادادي با بيان اينکه 250 اثر به دبيرخانه ارسال شد، خاطرنشان کرد: از مجموع 250 اثر 9 اثر پذيرفته شد که در هر بخش سه نفر به عنوان برگزيده انتخاب و معرفي شده اند، بيشترين آثار از شهرستان کوهرنگ و فارسان و در بخش کلاسيک و گويشي بوده است.

وي افزود: سليم رزم آفرين و محمد جهاني نفرات اول هر بخش و وحيد کيانيان، ساراچاهيان، ندا صفري منجزي، مرضيه فروزنده هفشجاني، ولي الله طاهري اردلي و مريم اسلامي برگزيدگان دوم وسوم هر بخش و حمزه موسوي گله، ابراهيم مهري بابادي و ستار محمدي شايسته تقدير معرفي شدند.

رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کوهرنگ با اشاره به جوايز نفرات برتر گفت: نفرات اول تنديس جشنواره، لوح سپاس و 3 میلیون ريال جايزه نقدي، نفر دوم لوح سپاس و 2 میلیون و 500 هزار ريال جايزه نقدي و نفر سوم لوح سپاس و 2 میلیون ريال جايزه نقدي دريافت کردند.

انتهاي پيام1026ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۴۶

27 Dec 2019