۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۳۸۶۹۹

اعتراض دانشجويان دانشگاه شهرکرد به غذاي بي‌کيفيت سلف+بيانيه دانشگاه

دانشجویان دانشگاه شهرکرد در واکنش به کیفیت نامناسب غذای سلف با قرار دادن ظرف غذا در محوطه دانشگاه اعتراض کردند.
اعتراض دانشجويان دانشگاه شهرکرد به غذاي بي‌کيفيت سلف+بيانيه دانشگاه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد دانشجويان دانشگاه شهرکرد در واکنش به کيفيت نامناسب غذاي سلف در اين دانشگاه اعتراض کردند.

اين دانشجويان با قرار دادن ظرف غذاي خود در محل سلف و در مسير ورودي دانشگاه اعتراض خود را به گوش مسئولان دانشگاه رساندند و خواستار رفع اين مشکل شدند.

لازم به ذکر است پيش از اين بارها دانشجويان نسبت به مشکلات غذاي سلف در کانال‌هاي تلگرامي دانشگاه اعتراض کرده بودند که متاسفانه کسي به اين مشکل رسيدگي نکرد.

به دنبال اعتراض دانشجويان، دانشگاه شهرکرد بيانيه‌اي صادر و در اين خصوص توضيح داد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

در پي اعتراض ظهر روز سه شنبه ۸ اسفند ماه گروهي از دانشجويان دانشگاه شهرکرد، نسبت به نحوه برخورد و ارائه خدمات پرسنل شرکت پخت و توزيع غذاي دانشگاه و انعکاس آن به مديريت دانشگاه با عنايت به رويه حاکم در دانشگاه که همواره مسئولان خود را پذيراي مطالبات دانشجويي مي‌دانند.

رئيس دانشگاه و مسئول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه از نمايندگان دانشجويان براي نشست در دفتر رياست به ‌منظور بررسي بيشتر موضوع و رسيدگي به درخواست دانشجويان دعوت نمودند که مورد استقبال دانشجويان قرار گرفت و نشستي صميمانه با نمايندگان دانشجويان برگزار و مسائل مورد نظر دانشجويان مورد بررسي دقيق قرار گرفت.

رياست دانشگاه به عذرخواهي پيمانکار و پرسنل خاطي تأکيد نمود، همچنين مقرر شد از اين‌ پس نظارت دقيق‌تر و بيشتري بر نحوه کارکرد پيمانکار صورت گيرد.

رئيس دانشگاه معاون دانشجويي دانشگاه را مامور پيگيري خواسته‌هاي دانشجويان تا رسيدن به نتيجه مطلوب کرد.

انتهای پیام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۲۹

27 Dec 2019