۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۸۶۸۹
معاون پرورشي وتربيت بدني آموزش و پرورش سامان خبر داد

حضور 1500 دانش آموزان در مسابقات فرهنگي قران و عترت در مدارس شهرستان سامان

معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش سامان از برگزاري مسابقات فرهنگي قرآن و عترت در شهرستان سامان خبر داد و گفت: در اين مسابقات يک هزار و 500 نفر در همه دوره هاي تحصيلي شرکت کردند.
حضور 1500 دانش آموزان در مسابقات فرهنگي قران و عترت در مدارس شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز، محسن اميري در گفتگو با خبرنگار سامان ما از برگزاري مرحله دوم مسابقات فرهنگي هنري قرآن، عترت و نماز مدارس اين شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اين مسابقات با حضوريک هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز در همه دوره هاي تحصيلي در حال برگزاري است.

اميري هدف از برگزاري اين مسابقات را آشنايي دانش آموزان با مفاهيم قرآني، آموزه هاي ديني و کشف استعدادهاي برتر و معرفي دانش آموزان به مرحله استاني دانست.

وي افزود: اين مسابقات در زمينه رشد دانش آموزان در آشنايي با فرهنگ نوراني قرآن در راستاي تحقق سند تحول بنيادين آموزش وپرورش وتوسعه فرهنگ قرآني وترويج فرهنگ نماز با هدف آشنايي دانش آموزان با مفاهيم قرآني بسيار تاثير گذار خواهد بود.

اميري عنوان کرد: مسابقات قرآني اين شهرستان با حضور کارشناسان اداره در دو محل جداگانه با حضور ۶۷۲ دانش آموز به تفکيک ۲۵۰ دانش آموز پسر و ۳۲۲ دانش آموز دختر در دوره هاي متوسطه اول و دوم برگزارشد.

وي بيان داشت: اين مسابقات از تاريخ ششم اسفند الي چهاردهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

محسن اميري با بيان اينکه در رشته نهج البلاغه ۷۵ دانش آموز پسر و ۸۵ دانش آموز دختر شرکت کردند بيان داشت: در رشته صحيفه سجاديه ۷۲ دانش آموز پسر و ۶۸ دانش آموز دختر، در رشته احکام ۵۸ پسر و ۶۳ دختر، در رشته انشاي نماز ۳۶ پسر و۴۲ دختر، در رشته مداحي ۱۷ دانش آموز پسر، در اذان ۱۴ دانش آموز پسر، در رشته حفظ قرآن، ۱۸ دانش آموز پسر و ۲۲ دانش آموز دختر و در رشته قرائت قرآن کريم ۳۳ دانش آموز پسر و ۳۹ دانش آموز دختر در اين مسابقات حضور داشتند.

گفتني است اين مسابقات با همکاري بسيج دانش آموزي شهيد آويني در شهرستان برگزار شده است و نفرات برتر هر رشته در فروردين ماه سال ۹۷ جهت اعزام به مرحله استاني معرفي خواهند شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۶:۱۰

27 Dec 2019