۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۳۸۶۵۰
سردار کريم نصر در یادواره شهدای غواص

بايد پشت سر ولايت با همان اخلاص و ايثار و فداکاري رزمندگان بايستيم

رزمندگان ما تمرينات طاقت فرسايي را انجام دادند که بتوانند از اروند عبور کنند. پيام شهدا اينست که بايد پشت سر ولايت با همان اخلاص و ايثار و فداکاري بايستيم.
بايد پشت سر ولايت با همان اخلاص و ايثار و فداکاري رزمندگان بايستيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ يادواره شهداي غواص در سالن اداره کل بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد.

اين يادواره ميزبان خانواده شهداي گرانقدر شهيد حسين خرازي و شهيد محسن حججي بود.

در اين برنامه براتي رئيس دانشگاه علمي کاربردي واحد استان رهبر معظم انقلاب را شهيد زنده خواند و گفت: اين برنامه ها فرصتي است تا سر تعظيم فرود آوريم و ياد و خاطره شهدا را گرامي بداريم. دانشگاه جامع علمي کاربردي را مي توان دانشگاهي انقلابي دانست چراکه بعد از انقلاب متولد شد. اين دانشگاه انقلابي است در فهم و عملياتي کردن تکنولوژي، انقلابي است در عرصه دوره هاي رقابتي و انقلابي است در کسب اطلاعات عمومي.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين اسماعيل زاده معاون راديوي سراسري معارف جمهوري اسلامي ايران به موضوع امنيت و آرامش اشاره کرد و شهادت ماموران نيروي انتظامي و بسيجيان را تسليت گفت و تصريح کرد: در دوران غربت اسلام ما سه وظيفه داريم، يکي اينکه نان را به نرخ روز نخوريم و مراقب باشيم حزب باد نشويم. دوم اينکه در دين شبهه ايجاد نکنيم و سوم اينکه با عمل‌مان مردم را هدايت کنيم نه با زبان‌مان.

سردار کريم نصر نيز در اين يادواره جايگاه والاي شهدا را تبيين کرد و ابراز داشت: سقوط هواپيماي آسمان را تسليت مي گويم و يک تبريک هم دارم به جهت حضور تماشايي مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن. عمليات هاي آبي خاکي ما در دوران دفاع مقدس از عمليات خيبر آغاز شد.

نصر بيان داشت: رزمندگان ما تمرينات طاقت فرسايي را انجام دادند که بتوانند از اروند عبور کنند. رزمندگان ما در سد و رودخانه کارون، دز و... و در سرماي خوزستان تمرين انجام دادند تا هم بتوانند تجهيزات خود را حفظ کنند و هم از روخانه عبور کنند. اين توانمندي و آمادگي جسمي ساعت ها طول کشيد. در آن دوران اخلاص و ايثار و فداکاري يک مجموعه شده بودند. پيام شهدا اينست که بايد پشت سر ولايت با همان اخلاص و ايثار و فداکاري بايستيم.

انتهای پیام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۳:۴۴

27 Dec 2019