۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۸۶۳۹
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

پاسداري از ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب از جمله اهداف امور تربيتي است

امام جمعه کوهرنگ گفت: پاسداري از ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب و توجه به نقش دانش آموزان در فعاليت هاي تربيتي از جمله اهداف ستادهاي امور تربيتي است.
پاسداري از ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب از جمله اهداف امور تربيتي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي 4 بهمن کوهرنگ به اقدامات خشونت گرايانه و جنايات وحشيانه و ضد امنيتي گروه داعشي صفت در خيابان پاسداران تهران که منجر به شهادت و مجروحيت تعدادي از مدافعان نظم و امنيت نيروي انتظامي و بسيج شد اشاره کرد و ضمن محکوم کردن اين جنايت گفت: از برخورد متانت آميز و مدبرانه نيروي انتظامي و بسيج در مديريت اين حوادث و نيز از مردم قدرشناس و فهيم ايران که در مراسم تجليل و تشييع شهداي نظم و امنيت شرکت کردند، قدرداني مي نماييم و از قوه قضاييه و نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي به جد مي خواهيم که ضمن رصد توطئه ها و اقدامات خشونت گر، با اين عده اغتشاشگر و به هم زننده امنيت و آسايش مردم برخورد قاطع و قانوني نمايند.

وي با بيان اينکه اعتراض و آشوب دو مقوله جداگانه است که بايد همه مردم اين دو را با ديد بصيرت از هم جدا کنند و دشمنان خود را بشناسند، افزود: مردم ما جهت حل مشکلات خود روش معقولانه و مسالمت اميز بيان مي کنند و هرگز دست به آشوب و به بيت المال صدمه نمي زنند و حق خودشان را با بصيرت کامل بيان مي کنند، ملت ما هيچ وقت اجازه موج سوراي وسوء استفاده از اين برنامه ها و اجتماعات را نبايد به دشمنان بدهند و قوه قضاييه بايد با برخورد و جديت بيشتر با عاملان اين حوادث برخورد شود.
 
حجت الاسلام سعيد حسين پور، با اشاره به اينکه استمرار و بقاي هر جامعه مستلزم آن است كه مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت هاي آن به نسل هاي جديد انتقال يابد، يادآور شد: مهم ترين وسيله اين انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهم ترين واسطه انتقال دانش و مهارت فني است بر همين اساس در وزارت آموزش و پرورش آن ها به تأسيس ستاد هاي امور تربيتي در مدارس كشور اقدام كردند تا فرهنگ اسلامي را گسترش دهند و دانش آموزان را به حرمت نهادن و عمل به ارزش هاي اسلامي ترغيب كنند و پاسداري از ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب، برنامه ريزي و ايجاد هماهنگي بين عملكرد عوامل تربيتي، توجّه جدي به نقش معلمان در فعاليت هاي تربيتي و توجه به نقش دانش آموزان در فعاليت هاي تربيتي از جمله اهداف ستادهاي امور تربيتي است.
 
خطيب نماز جمعه کوهرنگ گفت: تاسيس نهاد امور تربيتي در آموزش و پرورش با تدبير شهيدان بزرگوار، رجايي  و با هنر صورت گرفن و هدف از تاسيس آن، آشنايي جوانان و دانش آموزان با فرهنگ اسلامي و تربيت ديني بود.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي کوهرنگ بيان داشت: بايد با فرزندان، با محبت و عطوفت برخورد کرد و در ناکامي ها، شکست ها و نااميدي ها در کنار آنان باشيم و همواره پشتيبان و اميدبخش آنان باشيم.

حجت الاسلام حسين پور به حادثه سانحه مصيبت بار سقوط هواپيماي مسافربري که به جان باختن عده اي از هموطنان عزيزمان انجاميد اشاره کرد و ضمن تسليت اين حادثه غم انگيز و جانکاه، براي جان باختگان، طلب رحمت و غفران الهي و براي بازماندگان، از درگاه الهي صبر جميل و اجر جزيل مسالت کرد.

همچنين وي از حضور به موقع نيروهاي نظامي و انتظامي، امدادگران، خبرنگاران و مردم براي کمک رساني و يافتن لاشه هواپيما و جمع آوري اجساد جان باخته قدرداني نمود.

انتهاي پيام/610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۳:۳۳

27 Dec 2019