کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه سامان:

مردم ايران با حضور در صحنه به موقع به ياوه گويي دشمن پاسخ مي دهند

27 بهمن 1396 ساعت 17:20

امام جمعه شهرستان سامان با بيان اينکه حضور مردم در صحنه راهپيمايي 22 بهمن امسال به بسياري از تفکرات دشمن، خاتمه داد، ابراز کرد: مردم ايران دشمن شناس هستند و به موقع با حضور خود در صحنه، نقشه هاي دشمن را نقش بر آب مي کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي، در ابتداي خطبه اول نماز جمعه ۲۷ بهمن ضمن سفارش خود و همه ي نماز گزاران به رعايت تقواي الهي، به تفسير سوره کوثر پرداخت و اظهار داشت: دشمن در آن زمان با ايجاد اضطراب هاي رواني اين مطلب را در بين مردم رواج مي داد که پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم که فرزند پسر نداشت، مقطوع النسل است و نسل شيعه رو به پايان است.

عقيلي بيان داشت: خداوند در اين زمان پيامبرش را تسکين مي دهد و در سوره ي کوثر به وي مي فرمايند که ما به تو کوثر عنايت کرديم، شما هم در برابر اين نعمت بزرگ ، نماز را براي ياد من بپا دار. به درستي که دشمن تو است که مقطوع النسل است.

امام جمعه شهرستان سامان در ادامه ي خطبه ي اول به معاني کوثر اشاره کرد و افزود: يکي از معاني کوثر همين خير کثير است که خداوند بر پيامبرش ارزاني داشته است.

عقيلي بر لزوم شکر بر نعمت هاي الهي تاکيد کرد و بيان داشت: نعمت هايي که خداوند به اشخاص داده، مثل باغ، زندگي سالم، خانواده خوب، سلامتي و همه نعمت هايي که خداوند بر ما ارزاني اگر مورد شکر و حمد الهي قرار گيرند، خداوند نعمت هاي خود را براي بندگان خود بيشتر مي کند.

وي با اشاره به مساله رجوع نيازمندان به دفتر امام جمعه و ديگر مکان هاي کمک محور اشاره کرد و بيان داشت: چه قدر شايسته است که افراد غني در سطح شهرستان با کمک هاي مالي و غير مالي خود در اين ايام پاياني سال، کمي از نگراني هاي خانواده هاي نيازمندان را برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان سامان در ابتداي خطبه ي دوم به آيه ۵ سوره ي ابراهيم اشاره کرد و بيان داشت: که خداوند در قرآن کريم حضرت موسي عليه السلام را دستور مي دهد که روزهايي که نعمت هاي پروردگار ريزش مي کند را براي مردم تذکر بده و مگذار اين چنين روزهايي را از ياد ببرند.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي از مردم شهرستان سامان براي نمايش وحدت و راه پيمايي عظيم ۲۲ بهمن و به نمايش در آوردن ۲۲ بهمن تماشايي، تقدير و تشکر کرد و بيان داشت: حضور مردم در صحنه ي راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال به بسياري از تفکرات دشمن، خاتمه داد و نشان داد مردم ايران دشمن شناس هستند و به موقع با حضور خود در صحنه، نقشه هاي دشمن را نقش بر آب مي کنند.

وي با بيان اينکه مساله تروريسم در منطقه و حمايت بعضي از افراد از تروريست ها مثل ترامپ اشاره و بيان داشت: که بعضي ها اين قدر بي بصيرت هستند که دوست دارند در جاده اي باشند که دشمن در آن جا حضور دارد و اين يعني نهايت جهل و ناداني شخص است.

عقيلي در ادامه خطبه دوم به مساله برجام و فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه رهبر به مساله ي برجام خوش بين نيستم و بيان داشت: بعضي ها به اين فرمايشات دل نسپردند و الان نتيجه ي آن نداشتن تفکر صحيح را در جامعه مشاهده مي کنيم.

امام جمعه شهرستان سامان به بازخورد شبکه هاي غربي در مورد پيش گويي هاي مقام معظم رهبري اشاره و تصريح کرد: که دشمن اين گونه پيش گويي ها را نوعي تبليغ به حساب مي آوردند.

عقيلي با اشاره به پيش بيني هاي ديگر مقام معظم رهبري  و اینکه مي توان به ديوانه بودن ترامپ و از بين رفتن رژيم صهيونيستي اشاره و تصريح کرد: ان شا الله روزي برسد که از اين رژيم منحوس هيچ اثري در روي کره ي خاکي باقي نماند.

انتهاي پيام/۶۰۱س


کد مطلب: 38576

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38576/مردم-ايران-حضور-صحنه-موقع-ياوه-گويي-دشمن-پاسخ-مي-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir