۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۳۸۵۷۶
امام جمعه سامان:

مردم ايران با حضور در صحنه به موقع به ياوه گويي دشمن پاسخ مي دهند

امام جمعه شهرستان سامان با بيان اينکه حضور مردم در صحنه راهپيمايي 22 بهمن امسال به بسياري از تفکرات دشمن، خاتمه داد، ابراز کرد: مردم ايران دشمن شناس هستند و به موقع با حضور خود در صحنه، نقشه هاي دشمن را نقش بر آب مي کنند.
مردم ايران با حضور در صحنه به موقع به ياوه گويي دشمن پاسخ مي دهند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي، در ابتداي خطبه اول نماز جمعه ۲۷ بهمن ضمن سفارش خود و همه ي نماز گزاران به رعايت تقواي الهي، به تفسير سوره کوثر پرداخت و اظهار داشت: دشمن در آن زمان با ايجاد اضطراب هاي رواني اين مطلب را در بين مردم رواج مي داد که پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم که فرزند پسر نداشت، مقطوع النسل است و نسل شيعه رو به پايان است.

عقيلي بيان داشت: خداوند در اين زمان پيامبرش را تسکين مي دهد و در سوره ي کوثر به وي مي فرمايند که ما به تو کوثر عنايت کرديم، شما هم در برابر اين نعمت بزرگ ، نماز را براي ياد من بپا دار. به درستي که دشمن تو است که مقطوع النسل است.

امام جمعه شهرستان سامان در ادامه ي خطبه ي اول به معاني کوثر اشاره کرد و افزود: يکي از معاني کوثر همين خير کثير است که خداوند بر پيامبرش ارزاني داشته است.

عقيلي بر لزوم شکر بر نعمت هاي الهي تاکيد کرد و بيان داشت: نعمت هايي که خداوند به اشخاص داده، مثل باغ، زندگي سالم، خانواده خوب، سلامتي و همه نعمت هايي که خداوند بر ما ارزاني اگر مورد شکر و حمد الهي قرار گيرند، خداوند نعمت هاي خود را براي بندگان خود بيشتر مي کند.

وي با اشاره به مساله رجوع نيازمندان به دفتر امام جمعه و ديگر مکان هاي کمک محور اشاره کرد و بيان داشت: چه قدر شايسته است که افراد غني در سطح شهرستان با کمک هاي مالي و غير مالي خود در اين ايام پاياني سال، کمي از نگراني هاي خانواده هاي نيازمندان را برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان سامان در ابتداي خطبه ي دوم به آيه ۵ سوره ي ابراهيم اشاره کرد و بيان داشت: که خداوند در قرآن کريم حضرت موسي عليه السلام را دستور مي دهد که روزهايي که نعمت هاي پروردگار ريزش مي کند را براي مردم تذکر بده و مگذار اين چنين روزهايي را از ياد ببرند.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي از مردم شهرستان سامان براي نمايش وحدت و راه پيمايي عظيم ۲۲ بهمن و به نمايش در آوردن ۲۲ بهمن تماشايي، تقدير و تشکر کرد و بيان داشت: حضور مردم در صحنه ي راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال به بسياري از تفکرات دشمن، خاتمه داد و نشان داد مردم ايران دشمن شناس هستند و به موقع با حضور خود در صحنه، نقشه هاي دشمن را نقش بر آب مي کنند.

وي با بيان اينکه مساله تروريسم در منطقه و حمايت بعضي از افراد از تروريست ها مثل ترامپ اشاره و بيان داشت: که بعضي ها اين قدر بي بصيرت هستند که دوست دارند در جاده اي باشند که دشمن در آن جا حضور دارد و اين يعني نهايت جهل و ناداني شخص است.

عقيلي در ادامه خطبه دوم به مساله برجام و فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه رهبر به مساله ي برجام خوش بين نيستم و بيان داشت: بعضي ها به اين فرمايشات دل نسپردند و الان نتيجه ي آن نداشتن تفکر صحيح را در جامعه مشاهده مي کنيم.

امام جمعه شهرستان سامان به بازخورد شبکه هاي غربي در مورد پيش گويي هاي مقام معظم رهبري اشاره و تصريح کرد: که دشمن اين گونه پيش گويي ها را نوعي تبليغ به حساب مي آوردند.

عقيلي با اشاره به پيش بيني هاي ديگر مقام معظم رهبري  و اینکه مي توان به ديوانه بودن ترامپ و از بين رفتن رژيم صهيونيستي اشاره و تصريح کرد: ان شا الله روزي برسد که از اين رژيم منحوس هيچ اثري در روي کره ي خاکي باقي نماند.

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۵:۱۸

27 Dec 2019