۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۳۸۵۷۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سلاح ما بمب هسته ای نیست بلکه همین اجتماع به هم پیوسته است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پیام مردم به مستکبرین این بود که، سلاح ما بمب هسته ای نیست بلکه همین اجتماع به هم پیوسته است و اگر در خیال این هستید که مردم از انقلابشان سیرند در اشتباهید.
سلاح ما بمب هسته ای نیست بلکه همین اجتماع به هم پیوسته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حجت الاسلام محمد علي نکونام خطيب جمعه شهرکرد و نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري در خطبه اول مسلمين را به تقواي الهي دعوت کرد و در خطبه دوم به مهم ترين مسائل گشوري و استاني اشاره کرد.

نکونام گفت: مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن به مسئولين گفتند ما ولايتمداريم و رهبر اشاره کند که تماشايي بشود ما به خيابان ها مي آييم. مردم گفتند ما علي رغم همه سختي هايي که براي مردم است و نه براي مسئولين باز هم هستيم و آمده ايم. شما مسئولین مراقب باشید ضعیف عمل نکنید. انتظار است که زندگی مسئولین با مردم تفاوت نداشته باشد بلکه زندگیشان مثل اضعف مردم باشد. زندگی باید زاهدانه باشد و گرفتار اشرافی گری و ریخت و پاش نباشد.

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: پیام مردم به مستکبرین این بود که، سلاح ما بمب هسته ای نیست بلکه همین اجتماع به هم پیوسته است. اگر در خیال این هستید که مردم از انقلابشان سیرند در اشتباهید. بعد از ۳۹ سال، حرف همان حرف اول انقلاب است. دست مریزاد به شما که لبخند رضایت بر لبهای رهبر و نائب امام زمان نشاندید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت و تعزیت ایام فاطمیه بر مردم و اینکه باید مراقب بود تا شبیه شیعه انگلیسی عمل نکنیم اظهار داشت: در خصوص مسئله آب چند نکته باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی مصرف یهینه و جلوگیری از اصراف، نکته بعد اینکه در مصارف شهری نباید هدر رفتن آب را ببینیم، در ادارات و دستگاه ها باید در مصرف آب مراعات کنند چرا که مردم این را از ما نمی پذیرند و نهایتاً اینکه یک اراده جدی و همگانی باید در این امر محقق شود.

نکونام بیان داشت: حوادثی هر چند یک بار اتفاق می افتد مانند حادثه اخیر که یک نوجوان ۱۹ ساله، ۲۰ جوان را به خاک و خون کشید. چنین اتفاقی اگر در ایران اتفاق می افتاد شاهد واکنش گسترده رسانه ها می بودیم و همه رسانه ها ایران را محکوم می کردند. این بی عدالتی در خبر رسانی و ظلم فاحش در رسانه است.

خطیب جمعه شهرکرد در پایان به سرنگونی هواپیما در سوریه و اینکه دوره بزن و در رو تمام شده است اشاره کرد.

انتهای پیام/۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۲۲

27 Dec 2019