۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۳۸۵۷۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

مردم با تنگناهاي اقتصادي مواجه هستند/اقتصاد مقاومتي هنوز بر روي ميز دولت باقي مانده است

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که امروز مردم ما در تنگناهاي اقتصادي هستند، گفت: اقتصاد مقاومتي که رهبر انقلاب ابلاغ کردند هنوز بر روي ميز دولت باقي مانده است.
مردم با تنگناهاي اقتصادي مواجه هستند/اقتصاد مقاومتي هنوز بر روي ميز دولت باقي مانده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي و قدرداني از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن، اظهار داشت: دشمن امسال در صدد بود راهپيمايي ۲۲ بهمن را به اغتشاشات تبديل و به نام خود مصادره کند اما حضور تماشايي مردم مشت محکمي به دهان آمريکا زد.

وي سلامتي و امنيت را دو نعمت بزرگ براي انسان دانست و گفت: آمريکا صندوق دلارهاي خودش را براي بر هم زدن امنيت در ايران اسلامي نگه داشته است.

حجت الاسلام هراتي مطلق با بيان اين که ولد نامشروع وهابيت عربستان سعودي در اغتشاشات اخير ايران پول هزينه کرد، گفت: کساني که پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را در اغتشاشات به آتش کشيدند در قبال پول چنين اقدامي را انجام دادند.

وي با اشاره به اين که دشمن پشت بخش اعظمي از اغتشاشات اخير در ايران بود، گفت: در اين اغتشاشات ريال هاي عربستان سعودي و دلارهاي آمريکا هزينه شد و رژيم صهيونيستي و انگليس آنها را تقويت مي کرد.

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن اشاره به امنيت حاکم در کشور ايران، گفت: امروز در کشور آمريکا که مدعي امنيت است يک دانش آموز چند ساله با اسلحه ۱۷ نفر ار همکلاسي هاي خود را به قتل مي رساند.

وي گفت: کشورهايي که از امنيت و جامعه مدني دم مي زنند و خود را سردمدار جهان مي دانند از لحاظ اقتصادي، اجتماعي و سياسي و... بزرگترين گرفتاري ها را دارند.

حجت الاسلام هراتي مطلق تصريح کرد: امروز قدرت جمهوري اسلامي ايران در دنيا زبانزد است اما نبايد آب به آسياب دشمن بريزيم و خواسته هاي او را دنبال کنيم.

مردم با تنگناهاي اقتصادي مواجه هستند

هراتي مطلق گفت: چه دليلي دارد امروز رئيس جمهور سابق کشور قوه قضاييه را زير سوال مي برد؟ مطالبي که دشمن بيان مي کند از دهانشان خارج مي شود و بعد هم سايت هاي منافقين مطالبشان را تحليل مي کنند که شخصي در جمهوري اسلامي ايران ۸ سال رئيس جمهور بوده است اما امروز نظام اسلامي را به چالش مي کشد؛ قوه قضاييه بايد با اين افراد برخورد کند.

وي به سخنراني رئيس جمهور در راهپيمايي ۲۲ بهمن نيز اشاره کرد و گفت: رئيس جمهور ما صحبت از رفراندوم مي کند! قبلا رفراندوم برگزار شده مردم ايران هم به جمهوري اسلامي آري گفتند.

هراتي مطلق ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي تثبيت و امروز به يک درخت تنومند تبديل شده است؛ شما مردم را به اصل ۵۹ قانون اساسي ارجاع مي دهيد.

اقتصاد مقاومتي هنوز بر روي ميز دولت باقي مانده است

حجت الاسلام هراتي مطلق ادامه داد: اصل ۵۹ قانون اساسي مي گويد اگر مشکل و معضل سياسي، اجتماعي و اقتصادي پيش آمد که نتوانستند حل کنند قوه مقننه با دو سوم آراء نمايندگان مي تواند در اين امور سخت به آراء مردم توجه کند.

وي خطاب به رئيس جمهور گفت: امروز مردم ما در تنگناهاي اقتصادي هستند؛ در رابطه با اقتصاد مقاومتي رفراندوم برگزار کنيد. اقتصاد مقاومتي که رهبر انقلاب ابلاغ کردند هنوز روي ميزهاي شما باقي مانده است.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که امروز استان ما احتياج به اتحاد دارد، گفت: صدا و سيماي چهارمحال و بختياري راهپيمايي عظيم مردم بروجن در ۲۲ بهمن را سانسور مي کند اما راهپيمايي مرکز استان شش دقيقه پخش مي شود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۱۳

27 Dec 2019