۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۸۵۲۴
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بارش‌ها چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد/ تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی که هفته گذشته از ورود آن به این استان خبر دادیم از اواسط امروز وارد چهارمحال و بختیاری شده و فعالیتش را آغاز می‌کند، همچنین با وروددو سامانه بارشی دیگر این بارش‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.
بارش‌ها چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد/ تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سامانه بارشی که هفته گذشته از ورود آن به این استان خبر دادیم از اواسط امروز وارد چهارمحال و بختیاری شده و فعالیتش را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه ادامه دارد افزود: سامانه بارشی کل استان را فرا می‌گیرد و در این مدت بارش رگباری باران، برف، تگرگ، وزش باد شدید و کولاک برف در مناطق مرتفع دور از انتظار نخواهد بود.

قطره خاطرنشان کرد: بعد از خروج این سامانه از اواخر روز چهارشنبه کاهش نسبی دما، مه و یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: موج دوم بارشی از اواسط وقت روز پنج‌شنبه وارد استان می‌شود و تا صبح جمعه شاهد بارشی‌های خوبی در کل استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همچنین برای روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده سامانه دیگری در استان فعال خواهد شد که عمده فعالیت آن در کوهرنگ و بخش‌های شمالی خواهد بود اما سایر نقاط کشور را هم درگیر می‌کند.

قطره تاکید کرد: بیشتر بارش‌ها برای روز شنبه و یک‌شنبه به دلیل ماهیت سرد این سیستم به صورت برف خواهد بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۹:۲۸

31 Dec 2019