۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۸۴۸۰
مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري:

فعاليت 5 مرکز کارگاهي و حرفه آموزي در چهارمحال و بختياري

مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري از فعاليت 5 مرکز کارگاهي و حرفه آموزي در چهار محال و بختياري و ابراز داشت: هدف از تاسيس اين کارگاه را تلاش در راستاي ايجاد اشتغال، استقلال و توانمندسازي مددجويان است.
فعاليت 5 مرکز کارگاهي و حرفه آموزي در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز محمد ميرزايي مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري در مراسم افتتاح کارگاه توانمندسازي مددجويان بهزيستي شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در سطح استان پنج مرکز کارگاهي و حرفه آموزي مددجويان بهزيستي مشغول به فعاليت هستند اظهار داشت: هدف از ايجاد این کارگاه ها در سطح استان ايجاد توانمندي و انگيزه براي توليد و اشتغال و توانمندي مددجويان است.

ميرزايي با اشاره بر اينکه هدف و سياست ايجاد کارگاه هاي توانمندي ايجاد اشتغال مددجويان جامعه هدف است، اذعان داشت: مددجويان مي توانند توانمندي هاي خود را در توليدات صنايع دستي و توليدات در بازار هاي مراکز شهرستان عرضه کنند.

وي با اشاره بر اينکه اعطاي تسهيلات براي مددجويان در راستاي توانمندسازي در جهت اشتغال و چرخه حمايتي و خارج شددن مددجويان از پرخه حمايتي است، بيان داشت: در راستاي ايجاد اشتغال تسهيلاتي ۱۵ الي ۲۵ ميليون تومان براي جامعه هدف در نظر گرفته شده است جامعه هدف توانمند ۱۵ تا ۲۵ در دريافت وام اشتغال ايجادکنند.

فرماندار سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما از اهداء مجوز به جمعيت همياران شوراب صغير و افتتاح دستگاه ميوه خشک در روستاي شوراب صغير خبر داد و بيان داشت: افتتاح جمعيت همياران و کارگاه هاي توانمند سازي در راستاي پيشگري از آسيب هاي اجتماعي و توانمند سازي افراد تحت پوشش است.

صالحي با اشاره بر اينکه با توجه به پتانسيل شهرستان سامان وجود دستگاه هاي ميوه خشک کن يک نياز ضروري براي شهرستان سامان است، بيان داشت: مددجويان کميته امداد و بهزيستي با دريافت تسهيلات اشتغالزايي با خريد دستگاه هاي ميوه خشک کن مي توانند در رساتاي توانمندي خود و ايجاد اشتغال در اين زمينه پيش قدم باشند.

وي تصريح کرد: توسط دستگاه هاي ميوه خشک کن مي توان ۴۰۰ کيلو را به صورت چيپس ميوه وارد بازار شود و اشتغال پايدار را براي مددجويان و شهرستان سامان به همراه داشته باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۰:۲۰

27 Dec 2019