۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۸۴۶۶
نماینده مردم بروجن مطرح کرد

گامي موثر در کاهش نرخ بيکاري/پتروشيمي بروجن در اولويت وزارت نفت قرار گرفت

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين که طرح پتروشيمي بروجن به عنوان يکي از طرح هاي اولويت دار براي جذب سرمايه گذاري انتخاب شده است، گفت: تکميل و بهره برداري اين پروژه نقش مهمي در کاهش نرخ بيکاري و رونق شهرستان بروجن خواهد داشت.
گامي موثر در کاهش نرخ بيکاري/پتروشيمي بروجن در اولويت وزارت نفت قرار گرفت
به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: در نشستي که با حضور استاندار و نمايندگان استان چهارمحال وبختياري در مجلس شوراي اسلامي با وزير نفت برگزار شد طرح پتروشيمي توليد پلي اتيلن سنگين بروجن، پتروشيمي شهرکرد و گازرساني به برخي روستاهاي استان مطرح و بررسي شد.

وي ادامه داد: با پيگيري هاي انجام شده و بررسي علت عدم پيشرفت کار توسط سرمايه گذار شرکت ايرانيان، عدم اولويت دار بودن پروژه پتروشيمي بروجن توسط mpc بزرگترين مانع براي پيشبرد فرايند مربوط به سرمايه گذاري توسط سرمايه گذار مشخص شد.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: در نشست اخير اين مساله مطرح و دستور اولويت دار بودن پروژه به mpc توسط وزير نفت صادر شد.

وي تصريح کرد: پروژه پتروشيمي توليد پلي اتيلن سنگين بروجن با توجه به مصوبه هيئت دولت و تاکيدات مقام معظم رهبري در جهت محروميت زدايي داراي مجوز قطعي خوراک اتيلن از خط اتيلن غرب کشور فاز ۳ خط دنا است.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي پروژه پتروشيمي بروجن را از مطالبات به حق مردم اين شهرستان دانست و گفت: با تکميل و بهره برداري اين پروژه که از صنايع بالا دستي مي باشد امکان ايجاد بسياري از صنايع کوچک ميسر شده و نقش مهمي براي کاهش نرخ بيکاري و رونق شهرستان خواهد داشت.

ربيعي ضمن بيان اين که کاربرد پلي اتيلن سنگين براي توليد محصولات مختلف بيانگر اهميت اين صنعت است، گفت: اين پروژه به دليل عدم توجه کافي بيش از پانزده سال است که از زمان شروع آن ميگذرد اما متاسفانه پيشرفت بسيار کم و غيرقابل انتظار داشته است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۱:۴۳

23 Jan 2020