۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۸۴۵۹
امام جمعه سامان /

با حضور مردم در صحنه به انقلاب اسلامي هيچ آسيب جدي وارد نمي شود

امام جمعه سامان گفت: تا زماني که توده هاي مردم در صحنه هستند به انقلاب اسلامي آسيب جدي وارد نمي شود.
با حضور مردم در صحنه به انقلاب اسلامي هيچ آسيب جدي وارد نمي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي در خطبه هاي نماز جمعه با توصيه نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينه راه نجات ما رعايت تقوا الهي و اوامر الهي است ، اظهار داشت: در راستاي تحکيم و استحکام و محکم کردن خانواده و نبود اختلاف در خانواده در اسلام دستورات و روايات زيادي وجود دارد.

عقيلي با بيان اينکه پيامبر اکرم (ص) کسي  که اخلاق خوش داشته باشد ايمانش بالاتر است، عنوان کرد: ايمان کسي کامل است که اخلاقش بهتر باشد.

وي با اشاره بر اينکه اسلام مساوي با اخلاق و مسلماني مساوي با خوش اخلاقي است، تصريح کرد: اعضاي خانواده باید نسبت به  یکدیگر مهربان و رئوف باشند.

عقيلي با بيان اينکه در روز قيامت  اخلاق را مورد سنجش قرار می دهند ،اخلاق نقش اصلي و کليدي براي نجات در روز قيامت دارد، اذعان داشت: پولي که براي اهل بيت خانه خرج شود در روز قيامت براي شما حساب خواهد شد.

امام جمعه سامان در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره بر اینکه   برای هر انقلابي علت هاي براي به وجود آمدن و عواملي براي باقي ماندن وجود دارد ، بيان داشت: انقلاب فرانسه و روسيه رو به افول و خاموشي است و انقلاب اسلامي ايراني يک انقلاب ماندگار در جهان است.

حجت الاسلام و السملمين علي اصغر عقيلي در تاريخ بشريت انقلاب اسلامي بعد از ۴۰ سال پويا و پابرجا به پيش مي رود و و به عنوان يک ناجي در سطح جهان نقشش تاثير گذار است، بيان داشت: انقلاب اسلامي نقش هدايتي داشته به عنوان يک ابر قدرت در خاور ميانه مطرح است.

عقيلي با بيان اينکه در نقاط مختلف دنيا انقلاب شما مردم تاثير گذار بوده است ، اذعان داشت: نقش رهبري و حضور توده هاي مردم در صحنه رمز موفقيت و پيروزي انقلاب اسلامي بوده است، و  مقام معطم رهبري ، رهبري هوشمند است که  راه امام راحل را ادامه مي دهد.

وي با بيان اينکه مردم در مسير رهبري حرکت مي کنند و با همان عظمت و تراکم در راهپيمايي شرکت مي کنند ، تاکيد کرد: مسئله مهم ديگر در پيروزي انقلاب جانفشاني جوانان براي حفظ انقلاب است و در حال حاضر نيز جوان براي حفظ انقلاب و ايران اسلامي مطيع عوامل رهبري هستند.

عقيلي عنوان کرد: شجره طيبه انقلاب امروز ريشه دوانده و محکم شده و امريکا مي داند جوانان حاضرند به پاي ريشه اين درخت خون خود را بريزند تا اين درخت خشک نشود .

وي با بيان اينکه تا زماني که مردم و توده مردم در صحنه هستند به انقلاب اسلامي آسيب جدي وارد نمي شود، تصريح کرد: با توجه به اتفاقات اخير در کشور بايد همه باهم منسجم تر، زيباتر و بهتر در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه شرکت کنيم و به دشمنان و دشمنک ها اثبات کنيم که مردم اين انقلاب با وجود تمام مشکلات هميشه در صحنه حضور دارند چرا که مردمي با بينش و بصير هستند .

عقيلي ابراز کرد: براي انقلاب اسلامي و حفظ انقلاب در طي اين ۴۰ سال جانفشاني هاي زايد و خون هاي زيادي از جوانان ريخته شده و ما اين انقلاب را به اين سادگي از دست نخواهيم داد.

انتهاي پيام /۶۰۱س


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۹:۱۶

27 Dec 2019