۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۸۴۲۲
همزمان با دهه مبارک فجر

نماز وحدت در شهرکرد اقامه شد

همزان با ایام الله دهه فجر نماز وحدت ادارات شهرستان شهرکرد با حضور کارمندان، مسئولین و اقشار مختلف مردم ظهر امروز در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
نماز وحدت در شهرکرد اقامه شد
به گزارش جهانبین نیوز نماز وحدت ادارات شهرستان شهرکرد با حضور کارمندان، مسئولین و اقشار مختلف مردم ظهر امروز در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.


نماز وحدت مسئولان یکی از سنت های خوبی است که به مناسبت های مختلف برگزار می شود و مسئولین مختلف شهری در آن حضور به هم می رسانند تا با همدلی و همفکری بیشتر به خدمت گذاری مردم مشغول شوند.


مدیران و پرسنل کلیه دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی، سازمان ها و ارگان های شهرستان شهرکرد به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه ی شهرکرد نماز وحدت را اقامه نمودند.



حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این مراسم، ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که وقتی دهه فجر فرا می رسد، قاعدتاً باید دو معنا ذهن ما را مشغول کند، اینکه شاکر خداوند متعال باشیم  و سپاسگزاری از خداوند تبارک و تعالی که یک سال دیگر بر عمر انقلاب افزوده شد، این یک مشغولیت مهم است، شکرگزاری از این نعمت عظیم، مشغولیت دوم باید این باشد که آیا در این سالی که گذشت یا سالهایی که گذشت، نقش ما در تحکیم پایه های نظام چی بوده است، چه کرده ایم.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که ما معمولا انقلاب و دستاورد های آن را واکاوی می کنیم افزود: ما باید ببینیم چقدر بر نورانیت انقلاب افزوده ایم، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: نگوئید انقلاب برای من چه کرد، بگوئید من برای انقلاب چه کاری انجام داده ام، این یک واقعیت است.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۵۳

28 Dec 2019