کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

ما به دنبال استقلال اقتصادي در کشور هستيم/تکميل کننده پايداري انقلاب، ولايت مداري مردم است

18 بهمن 1396 ساعت 11:50

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ما به دنبال استقلال اقتصادي کامل در کشور هستيم و برای تحقق این امر همه تلاشمان را خواهیم کرد و از همه توانمان بهره خواهیم برد.


 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر  سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (عليه السلام) استان چهارمحال و بختياري در جشن هاي ايام الله دهه فجر در مسجد جامع شهر بن گفت: براي ما که دوران دفاع مقدس را درک کرده ايم واجب است که براي نسل جوان و نوجوان رژيم طاغوت را معرفي کرده و جايگاه کنوني نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي آن ها روشن نماييم.

وي با تبريک ايام الله دهه ي فجر گفت: در اين روزها وارد چهلمين سالروز نظام انقلاب اسلامي مي شويم و راز پايداري نظام انقلاب اسلامي، ولايت و خدايي بودن راه انقلاب ما بود و رمز دوم پايداري انقلاب ما رهبران  ما بودند و تکميل کننده پايداري انقلاب ولايت مداري مردم ما در تمامي صحنه هاي اين نظام هستند.
سردار اکبري افزود: نظام جمهوري اسلامي ما به دنبال استقلال امنيتي و اسلامي بود که الحمدلله استقلال نظام اسلامي و امنيتي ما نسبت به دوران طاغوت غير قابل مقايسه است و به برکت اين نظام امروزه يکي از کشور هايي هستيم که توان ايستادن در مقابل استکبار را داريم،در اوايل انقلاب دشمنان از ضعف هاي موجود  استفاده کردند و غائله هاي خياباني را در کشور ايجاد کردند.

سردار اکبري گفت: در گذشته و در زمان طاغوت وابستگي هايي به غرب داشتيم و امروز بر پاي خود ايستاده ايم هرچند در برخي از موضوعات مشکل داريم اما استقلال فرهنگي و استقلال سياسي داريم، بايد ياد کنيم از استقلال علمي که امروزه داريم در حالي که قبل از انقلاب جزء رتبه هاي پايين علمي در جهان بوديم و ما به دنبال استقلال اقتصادي کامل هم هستيم.


فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (عليه السلام)استان گفت: زماني که انقلاب شد ما نزديک به 36 ميليون نفرجمعيت داشتيم و در حال حاضر بالاي 80 ميليون نفر جمعيت  داريم در زمان طاغوت روزانه 6 ميليون بشکه نفت صادر مي شد در حالي که الان نصف آن ميزان صادر مي شود و اين نشان دهنده آن است که نظام مقدس جمهوري اسلامي ما در راستاي مسائل اقتصادي هم تلاش کرده است و امروز مي بينيم که مقام معظم رهبري فرمودند: دشمن به دنبال سه راهبرد اساسي است راهبرد کوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت.

سردار اکبري ضمن تفسير راهبردهاي موجود گفت: راهبرد کوتاه مدت، ايجاد مشکلات امنيتي است شما خود شاهد بوديد که در طي ايام گذشته مشکلات امنيتي را در کشور ما ايجاد کردند زماني که در کشوري مشکل امنيتي ايجاد بشود تمام زمينه ها هم تحت تاثير آن خواهند بود؛ راهبرد دوم، ايجاد مشکلات اقتصادي در اغتشاشات است، همين امسال ديديد که هر چند مطالبه بعضي ها به حق بود ولي عده اي اغتشاشگر و ضدانقلاب از اين موضوع سوءاستفاده کردند و عليه جمهوري اسلامي شعارهاي هنجارشکني را دادند و به ارزش هاي اين نظام ازجمله سوزاندن پرچم نظام جمهوري اسلامي توهين کردند.

وي بيان داشت: امروز استان ما به تناسب شهدايي که در تمامي شهرستان ها داريم به عنوان استان ولايت مدار معروف هستيم چون در دوران قبل و بعد و حتي در حين انقلاب شهيد داده ايم و اولين کساني که با امام راحل بيعت کردند مردم چهارمحال و بختياري در 15بهمن سال 57 بودند.



 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (عليه السلام) استان گفت: رسالت پاسداري و بسيجي ما حفظ انقلاب و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است که در ماموريت هاي سپاه تعريف شده است، يک زماني در باب امنيتي مانند هشت سال دفاع مقدس و گاهي رسالت بسيجي ما حکم مي  کند که در حيطه اقتصادي وارد بشويم مانند اقتصاد مقاومتي و يک روز حکم مي کند که در بحث جهادي و کارهاي فرهنگي فعاليت کنيم.

سردار اکبري در پايان افزود: از مردم شهيدپرور و انقلابي  شهرستان بن که همواره پاي امام راحل و آرمان هاي انقلاب ايستاده اند کمال تشکر را داريم و بدانيد که همان طور که گفتم پشتيبان اين نظام همين شما مردم هستيد و ان شاءالله در راهپيمايي روز 22 بهمن که دشمن منتظر است ببيند اين اغتشاشات گذشته تاثيري بر مردم داشته است يا نه نشان خواهيم داد که اين گونه نيست و نبوده و همواره پشتيبان ولايت فقيه بوده و هستيم و خواهيم بود.

انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 38409

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38409/دنبال-استقلال-اقتصادي-کشور-هستيم-تکميل-کننده-پايداري-انقلاب-ولايت-مداري-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir