۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۳۸۳۹۴
در شهرکرد

برای خبرنگاران و عکاسان راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن کارت صادر می‌شود

ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری برای خبرنگاران، عکاسان، مسئولین سایت‌های خبری و روابط عمومی‌هایی که قصد پوشش خبری راهپیمایی ۲۲ بهمن را دارند، کارت خبرنگاری صادر می‌کند.
برای خبرنگاران و عکاسان راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن کارت صادر می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جلسه با عوامل امنیتی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن استان گفت: بنا بر مصوبات جلسه ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برای همه خبرنگاران، عکاسان، مسئولین سایت‌های خبری-تحلیلی و روابط عمومی‌هایی که پایگاه خبری دارند، کارت خبرنگاری صادر می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری صدور کارت را به منظور شناسایی، معرفی، حمایت‌های حقوقی و پشتیبانی در طول مسیر راهپیمایی برای فعالان رسانه‌ای استان ضروری دانست و افزود: این کارت، علاوه بر مجوز مصاحبه اختصاصی و عکاسی از مردم در محل‌های تعیین‌شده، مجوز ورود به مکان‌های پیش‌بینی شده برای خبرنگاران و همکاری نهادهای مرتبط و مصاحبه‌های اختصاصی را نیز فراهم می‌آورد.

وی نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی را بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: خبرنگاران مهم‌ترین عناصر ثبت صحنه‌های زیبا و باشکوه حماسه‌آفرینی مردم در صحنه هستند.

به گفته وی خبرنگاران و عکاسان استان و همه افرادی که قصد انجام مصاحبه اختصاصی و تصویربرداری با دوربین‌های حرفه‌ای را دارند ملزم به تهیه کارت خبرنگاری هستند و در صورت عدم دریافت کارت و برخورد انتظامات، هیچگونه مسئولیتی متوجه ستاد دهه فجر استان نخواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از طراحی کارت‌های جدید برای خبرنگاران راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و افزود: این کارت به نحوی طراحی شده که شامل دو قسمت است که یک قسمت آن در پایان راهپیمایی باید به روابط عمومی ستاد دهه فجر استان تحویل گردد تا پس از جمع‌آوری و شناسایی خبرنگاران و عکاسانی که در راهپیمایی حضور داشتند، طی مراسمی از آنان به شرط تحویل تصاویر به ستاد دهه فجر استان تقدیر بعمل آید و یک قسمت دیگر نیز نزد خبرنگاران محترم باقی می‌ماند.

گفتنی است از روز سه‌شنبه ۱۷ الی پنجشنبه ۱۹بهمن ۱۳۹۶، در وقت اداری، خبرنگاران و عکاسان استان می‌توانند با به همراه داشتن (معرفینامه از رسانه متبوع، یک قطعه عکس ۴*۳ و کارت شناسایی) به ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، میدان امام حسین (ع)، کوی فرهنگیان، مجتمع ادارات، خیابان پیروزی، نبش خیابان پیروزی، روابط عمومی مراجعه و کارت‌های خود را دریافت نمایند. همچنین شماره تلفن ۳۲۲۴۴۰۱۰ پاسخگوی سؤالات احتمالی خواهد بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۴۵

29 Dec 2019