کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

انقلاب اسلامي بساط جور و ظلم طاغوتيان را از ايران برچيد

13 بهمن 1396 ساعت 17:05

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: با شکل‌گيري و نفوذ ساواک در کشور ديکاتوري واقعي ايجاد شد که به لطف خدا و با رهبري امام خميني (ره) و ياري مردم بساط ظلم و جور ديکتاورها و طاغوتيان از کشور برچيده و ريشه آن خشکيده شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرکرد که در مصلي بزرگ اين شهر برگزار شد اظهار کرد: هنوز چهره واقعي طاغوتيان براي نسل جوان و مردم آن گونه که بايد و شايد تبيين نشده و ظلم‌هاي حکومت پهلوي به خوبي به مردم معرفي نگرديده است.

وي با اشاره به اينکه مرور خاطرات شاه مشخص مي‌کند بسياري از نزديکان وي وهابي بوده و فساد اخلاقي گسترده‌ايي در دربارش وجود داشته است افزود: متاسفانه در زمان طاغوت شاهد صرف اموال کشور براي شهوتراني شاه و خانواده او بوديم اما به دليل خفقان حاکم بر جامعه، کسي حق اعتراض به آن‌ها نداشت.

نکونام با تاکيد بر اينکه کوچکترين اعتراض از سوي مردم توسط ساواک سرکوب مي‌شد افزود: با شکل‌گيري و نفوذ ساواک در کشور ديکاتوري واقعي ايجاد شد که به لطف خدا و با رهبري امام خميني (ره) و ياري مردم بساط ظلم و جور ديکتاورها و طاغوتيان از کشور برچيده و ريشه آن خشکيده شد.

نماينده ولي ‌فقيه در چهارمحال و بختياري به تلاش دشمن براي تطهير چهره شاه و خاندانش اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود همه اين تلاش‌ها بحمدالله مردمي ايران ملتي آگاه و تاثيرگذار در دنيا هستند و هميشه پشت ولايت و کشورشان ايستاده‌ و به انقلاب اسلامي خدمت مي‌کنند.

امام جمعه شهرکرد به چهاردهم بهمن‌ماه روز فناوري فضايي اشاره و اضافه کرد: در کشور در اين زمينه کارهاي خوبي صورت گرفته و ايران در دستيابي به اين فناوري حائز رتبه نهم در جهان است.

وي در انتها گفت: لازم است نگاه خود را نسبت به نعمت‌هاي الهي تغيير دهيم و از اين نعمت‌ها براي رسيدن به بهشت استفاده کنيم.

انتهاي پيام/۹۲۰م


کد مطلب: 38338

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38338/انقلاب-اسلامي-بساط-جور-ظلم-طاغوتيان-ايران-برچيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir