۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۸۲۵۷

ايستگاه هواشناسي سفيدشت در خواب/چرا خبري مخابره نمي شود؟

مردم شهر سفيدشت از عدم فعاليت ايستگاه هواشناسي در اين روزهاي زمستان گلايه دارند و مي گويند چرا خبري از ميزان بارش ها و دماي هوا از اين ايستگاه مخابره شود.
ايستگاه هواشناسي سفيدشت در خواب/چرا خبري مخابره نمي شود؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از اهالي شهر سفيد دشت از عدم فعاليت ايستگاه هواشناسي اين شهر و عدم انتشار ميزان بارش ها و دماي هوا در اخبار گلايه دارند.

يکي از اهالي شهر سفيددشت ضمن گلايه از عدم فعاليت ايستگاه هواشناسي اين شهر، گفت: هيچ خبري از هواشناسي سفيدشت در اخبار استان اعلام نمي شود.

وي گفت: چرا اخبار و اطلاعات هواشناسي برخي از شهرهاي شهرستان بروجن در خبرها اعلام مي شود اما خبري از شهر سفيد دشت در اين خصوص منتشر نمي شود.

يکي ديگر از شهروندان سفيد دشتي اضافه کرد: عدم اعلام اخبار و اطلاعات هواشناسي شهر سفيد دشت در حالي است که چند سالي ايستگاه هواشناسي در اين شهر مستقر شده اما انگار در خواب است.

وي افزود: ايستگاه هواشناسي شهر سفيد دشت پس از افتتاح يک سال فعال بود اما بعد از آن فعاليت چنداني ندارد؛ قطعا ميزان بارش ها و دماي هوا بايستي از اين ايستگاه مخابره شود.

امور آب متصدي ايستگاه هواشناسي سفيددشت/آمادگي انتشار اخبار را داريم

رئيس اداره هواشناسي شهرستان بروجن در همين خصوص به کلار، گفت: ايستگاه هواشناسي سفيددشت توسط اداره امور آب تاسيس و افتتاح شد.

نبي ا... بادست اضافه کرد: تصدي گري و ساختار اداري ايستگاه هواشناسي سفيددشت با اداره امور آب استان است و جزو ايستگاه هاي تحت پوشش و نظارت ما نيست.

بادست افزود: ايستگاه هواشناسي سفيددشت پيش از اين اطلاعات در اختيار ما قرار مي داد و ما هم به عنوان مرجع هواشناسي در استان منتشر مي کرديم و اکنون هم اگر اطلاعات در اختيار ما قرار دهند آمادگي انتشار آن را داريم.

وي با بيان اين که ايستگاه هواشناسي شهر سفيددشت از نظر ساختاري و اداري تحت نظر امور آب استان چهارمحال وبختياري است، گفت: ما آمادگي داريم در حد مقدورات لوزام و تجهيزات در اختيار ايستگاه هواشناسي سفيددشت قرار دهيم.

رئيس اداره هواشناسي شهرستان بروجن گفت: هر کدام از ايستگاه هاي امور آب اخبار و اطلاعات هواشناسي را در اختيار ما قرار دهد در بولتن و ليست خود به صدا و سيما اعلام مي کنيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۶:۱۶

30 Dec 2019