۰
plusresetminus
نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: درخواست جدي ما تغيير دستگاه اجرايي طرح آب رساني بن بروجن از شرکت سهامي توسعه منابع آب و نيروي ايران به شرکت سهامي آب منطقه اي چهارمحال و بختياري است.
نماينده مردم بروجن مصمم تر از گذشته/طرح آب رساني بن-بروجن به آب منطقه اي استان باز گردد
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر خديجه ربيعي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: طرح ملي آب رساني بن به بروجن در لايحه بودجه ۹۷ با تغيير کارفرما از آب منطقه اي استان چهارمحال و بختياري به شرکت توسعه منابع آب و نيروي ايران مواجه شده است.

ربيعي با اشاره به اين که نمايندگان استان چهارمحال و بختياري طي نامه ها و پيگيري هاي مختلف خواستار بازگشت اين پروژه به آب منطقه اي استان شدند، گفت: درخواست ما و همچنين همه مردم شهرستان بروجن اين است که دستگاه اجرايي طرح آب رساني به شهرها و روستاهاي محور بن بروجن از شرکت سهامي توسعه منابع آب و نيروي ايران به شرکت سهامي آب منطقه اي چهارمحال و بختياري تغيير يابد.

وي با اشاره به اين که بررسي ها اين تغيير را به ضرر انجام هر چه سريع تر اين پروژه مي داند، خاطرنشان کرد: اخيرا هم طي درخواستي از کميسيون برنامه و بودجه و تلفيق مجلس شوراي اسلامي حمايت لازم جهت بازگشت طرح به آب منطقه اي استان را خواستار شديم.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: با توجه به ضرورت تکميل هرچه سريع تر طرح و عدم فوت وقت و همچنين با توجه به بحران نبود آب شرب در شهرستان بروجن و نظر به اين که تا کنون طرح در دست آب منطقه اي استان چهارمحال وبختياري بوده هر گونه تغيير در کارفرماي طرح مستلزم گذر زمان جهت انجام فرايند انتقال است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۰:۱۶

2 Jan 2020