۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۳۸۱۸۷
مسئول پژوهش سراي رازي سامان:

برگزاري نهمين سمينار نانو در سامان/استقبال چشمگير دانش آموزان و فرهنگيان از سمينار نانو

مسئول پژوهش سراي رازي سامان از برگزاري 9 سمينار نانو در شهرستان سامان با حضور 700 نفر از دانش آموزان و فرهنگيان در اين شهرستان خبر داد.
برگزاري نهمين سمينار نانو در سامان/استقبال چشمگير دانش آموزان و فرهنگيان از سمينار نانو
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، سمينار نانو در سه بخش جداگانه ويژه دانش آموزان دخترو پسردرمقطع متوسطه اول دوم و فرهنگيان، با حضور آقاي بيگلري از مدرسين کشوري ستاد نانو به عنوان مدرس و جمعي از مسئولين شهرستان سامان در محل سالن اجتماعات دبيرستان نجمه سامان برگزار شد.

حميرا داوودي مسئول پژوهشسراي رازي سامان هدف ازبرگزاري اين سمينار ارتقاء سطح علمي دانش آموزان و فرهنگيان و آشنايي آنها با علوم نوين در زمينه فناوري نانو، ترويج اين علوم دانست.

وي با بيان اينکه يکي ازموضوعات اين سمينار به تکنولوژي نانو و کاربرد اين تکنولوژي در صنايع و توليدات صنعتي اختصاص يافته است، بيان داشت: پيشرفت چند ساله اخير کشور در زمينه علوم و فنون مدرن نظير نانو، تکنولوژي زيست فناوري، هوافضا و ساير علوم ،مديران آموزش و پرورش را به بازنگري در اهداف و وظايف پژوهش سراهاي دانش آموزي به عنوان پايلوت فعاليت‌هاي پژوهشي دانش‌آموزان واداشته است و انتظار مي‌رود در دور جديد فعاليت هاي پژوهش سراها علوم مدرن در پژوهش سراها وارد و گسترش يابد.

داودي با بيان اينکه اين سمينار درسه بخش دانش آموزي پسر که از ساعت ۸ تا ۱۰، دختران در ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بخش سوم اين سمينار ويژه فرهنگيان که ساعت ۱۳/۳۰الي۱۵/۳۰ برگزار شده است.

وي با اشاره بر اينکه اين سمينار يک سمينار ترويجي است و براي ۹ بار در شهرستان سامان برگزار شده است، تصريح کرد: در اين سمينار دانش آموزان پايه نهم متوسطه اول و دانش آموزان پايه اول و دوم رشته اي رياضي متوسطه دوم حضور داشتند.

داودي عنوان کرد: در بخش دانش آموزي حدود ۴۰۰ نفر و در بخش فرهنگيان حدود ۳۰۰ نفر شرکت کرده اند.

وي تاکيد کرد: سمينار با استقبال چشمگير دانش آموزان و فرهنگيان شهرستان سامان روبرو شده است بيان داشت: دانش آموزان و فرهنگيان بعد از برگزاري سمينار براي آشنايي بابرخي از وسايل و سخت افزارهاي نانو از آزمايشگاه نانواين شهرستان بازديد داشتند چراکه بحث نانو در حال حاضر يک بحث به روز در سطح جهان است.


انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۰۴

26 Dec 2019