۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۸۱۸۵
دبیر کمیته اجرایی بیست و چهارمین كنفرانس اپتیک و فوتونیک:

بیست و چهارمین كنفرانس اپتیک و فوتونیک در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود

دبیر کمیته اجرایی بیست و چهارمین كنفرانس اپتیک و فوتونیک و دهمین کنفرانس مهندسی و فنآوری فوتونیک ایران گفت: این کنفرانس از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ بهمن برای اولین بار در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
بیست و چهارمین كنفرانس اپتیک و فوتونیک در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد مرادی دبیر کمیته اجرایی بیست و چهارمین كنفرانس اپتیک و فوتونیک و دهمین کنفرانس مهندسی و فنآوری فوتونیک ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کنفرانس از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ بهمن در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کنفرانس را ارائه مطالب جدید در حوزه اپتیک، فوتونیک و رشته‌های مرتبط دانست و افزود: این کنفرانس در ۱۸ محور برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در این همایش از همه دانشگاه‌های ایران حضور دارند.

مرادی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه این همایش در دو قسمت پوستر و شفاهی ارائه می‌شوند ادامه داد: ۱۷۰ مقاله به صورت پوستر و ۲۰۰ ارائه بصورت شفاهی است.

دبیر کمیته اجرایی بیست و چهارمین كنفرانس اپتیک و فوتونیک و دهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران خاطرنشان کرد: این کنفرانس برای اولین بار در دانشگاه شهرکرد برگزار می‎شود و علت آن کسب برخی از فاکتورها توسط دانشگاه و پیگیری‌های صورت گرفته است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه هم زمان با این کنفرانس گفت: شرکت‌هایی که در کنفرانس‌های قبلی ایده‌های خود را عملی کرده و موفق به راه‌اندازی شرکت شده‌اند محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

مرادی بیان داشت: رشته‌ فوتونیک دو سال است که وارد دانشگاه شهرکرد شده و کارخانه‌ای که در این زمینه فعال باشد در این استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جوایزی برای پوسترهای برتر در نظر گرفته شده و برترین‌ها در ژورنال‌های داخلی چاپ می‌شوند ادامه داد: برای اجرای این کنفرانس هیچ کدام از سازمان‌های در استان یاری‌مان نکردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۲۸

2 Jan 2020