۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۳۸۱۷۵
مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مرحله اجرایی نخستین المپیاد ورزش همگانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت : برنامه ریزی ها لازم برای برگزاری این المپیاد با همکاری کمیته های مختلف در شهرستان ها انجام شده است و مرحله اجرایی المپیاد ورزش همگانی با آغاز فراخوان عمومی برای نام نویسی از علاقه مندان وارد مرحله اجرایی شد
مرحله اجرایی نخستین المپیاد ورزش همگانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز، حمید کریمی در نشست هماهنگی برگزاری المپیاد ورزش همگانی در شهرکرد گفت: برنامه ریزی ها لازم برای برگزاری این المپیاد با همکاری کمیته های مختلف در شهرستان ها انجام شده است و مرحله اجرایی المپیاد ورزش همگانی با آغاز فراخوان عمومی برای نام نویسی از علاقه مندان وارد مرحله اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این المپیاد در هشت رشته ورزشی شامل طناب زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال سه نفره، داژبال و پنالتی هدفمند برگزار می شود، افزود: با هماهنگی های انجام شده این مسابقات در دو رشته از بازی های بومی و محلی همچون لی لی و هفت سنگ هم اجرا می شود.

کریمی به برگزاری این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری و در دو بخش بانوان و آقایان اشاره و تصریح کرد: مرحله شهرستانی این المپیاد تا ۲۰ بهمن به پایان می رسد و نفرات برتر راه یافته به مرحله استانی ۲۶ بهمن برای کسب عناوین اول تا سوم و راهیابی به مسابقات کشوری با یکدیگر رقابت می کنند.

وی سهمیه هر شهرستان برای معرفی نفرات و تیم های برتر در مرحله استانی را ۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: رده ی سنی تعیین شده برای شرکت علاقه مندان در رشته داژبال ۱۵ سال به بالا تعیین شده است و در رشته شوت بسکتبال هم مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری رده سنی دیگر رشته های المپیاد ورزش همگانی را آزاد عنوان کرد و افزود: هر ورزشکار می تواند در یک رشته انفرادی و یک رشته تیمی این المپیاد شرکت کند.

کریمی هدف از اجرای این برنامه را توسعه و تعمیم ورزش همگانی، فراگیری ورزش در شهرها و روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، حضور حداکثری افراد جامعه در فعالیت های ورزشی و همچنین ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی جامعه برشمرد.


انتهای پیام /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۹:۱۰

29 Dec 2019