۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۸۱۵۲
معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

خلاقیت ضروری‌ترین ویژگی کارآفرینان موفق است/ اینوکا فرصتی برای شکوفایی استعدادهای ناب

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: فقط خلاق باشيد و پشتکار داشته باشيد و بقيه ي مسير را به اينوکا بسپاريد. باور کنيد آفتاب به گياهاني حرارت ميدهد که سر از خاک بيرون آورده باشند.
خلاقیت ضروری‌ترین ویژگی کارآفرینان موفق است/ اینوکا فرصتی برای شکوفایی استعدادهای ناب
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ سيد علي ميراحمدي معاون علمي پژوهشي بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری در بيان و تبيين رويداد اينوکا گفت: بايد هدف خود را شناخت، تنها تفاوت مردم عادي و موفق اينست که مردم موفق يک هدف دورنماي واضح و مشخص از آنچه در آينده قصد انجامش را دارند در ذهن خود ترسيم کرده‌اند، حتما اين مسئله را براي خودتان حل کنيد "در آينده چه مي‌خواهيد؟"

وي افزود: اگر خودتان را خلاق مي‌دانيد پس يکي از ويژگي‌هاي ضروري کارآفرينان موفق را داريد ولي مي‌توانيد از خلاقيت‌تان بيش از ساخت يک طرح کسب کار و حل مشکلات خاص بهره بگيريد، شما مي‌توانيد يک کسب و کار واقعي بسازيد، بررسي پرونده تاريخ کارآفريني ديجيتالي جهان در دو دهه اخير نشان مي‌دهد که حتي مسخره‌ترين ايده‌ها هم توانسته است ميليون‌ها و بعضا ميلياردها دلار، ارزش بازاري کسب کند.

ميراحمدي گفت: فقط خلاق باشيد و پشتکار داشته باشيد و بقيه مسير را به اينوکا بسپاريد، باور کنيد آفتاب به گياهاني حرارت مي‌دهد که سر از خاک بيرون آورده باشند.

معاون علمی پژوهشی بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: کليه خروجي‌هاي استارت آپ‌ها و ايده شوهاي استان به اينوکا ختم شود.

وی گفت: اينوکا ترکيبي از ايده، نوآوري و کارآفريني است و فرصتي براي ساختن روياها و شکوفايي استعدادهاي ناب در جهت رسيدن به کارآفريني‌هاي موفق می‌باشد؛ البته با حضور موفق‌ترين کارآفرين‌هاي کشور، رسيدن به روياها و خواسته‌هاي‌تان نيازمند فرمول خاصي نيست، کافيست اينوکا را بهتر بشناسيد.

ميراحمدي ابراز داشت: کارآفريني موتور محرکه توسعه اقتصادي کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه است، اعضاي تيم اينوکا قصد داشته‌اند که با پرداختن به اين نکته مهم گامي در راستاي تحقق اين امر بردارند، اگر درصدد هستيد که استعدادهاي‌تان را شکوفا کنيد؛ در مرحله اول با تلاش و پشت کار خود و در مرحله دوم به کمک فرصتي که اينوکا در اختيارتان قرار داده است مي‌توانيد به خواسته‌هاي‌تان جامه عمل بپوشانيد.

وي ادامه اهداف اينوکا را اينگونه برشمرد: کسب درآمد، ايجاد اشتغال، استفاده از فرصت‌ها، کمک به جامعه، اثبات شايستگي‌ها، رضايت دروني، کسب استقلال.

انتهاي پيام1026ج/۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۱:۲۳

10 Jan 2020