۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۳۸۱۳۵
مدير مرکز آتش نشاني بروجن:

شب پرحادثه آتش نشانان بروجن/وقوع سه حادثه پياپي

مدير مرکز آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن از وقوع سه حادثه پياپي خبر داد و گفت: آتش نشانان در کمترين زمان ممکن حوادث را امداد رساني کردند.
شب پرحادثه آتش نشانان بروجن/وقوع سه حادثه پياپي
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل يزداني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: وقوع سه حادثه پياپي در محورهاي ارتباطي شهرستان بروجن شب پرحادثه اي را براي آتش نشانان رقم زد.

وي گفت: شب گذشته ساعت ۲۲:۲۲ همزمان گزارش آتش سوزي پژو در گردنه قاميشلو و برخورد پژو پارس با تريلر در ميدان امام بروجن اعلام شد که سريعا دو اکيپ اطفاء حريق و امداد و نجات جاده اي به محل اعزام شد.

مدير مرکز آتش نشاني بروجن ادامه داد: آتش نشانان با توجه به لغزنده بودن جاده در کمترين زمان ممکن خود را به محل رسانده و حوادث را امدادرساني کردند.

وي اضافه کرد: در حادثه ديگر ساعت ۲۳:۳۰ برخورد دو تريلر در بلوار امام رضا (ع) قبل از ميدان نبوت و تخليه بار يکي از آنها در جاده سريعا اکيپ امداد و نجات جاده اي به محل حادثه اعزام شد.

مدير مرکز آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن افزود: آتش نشانان سريعا جاده و تريلر ها را ايمن سازي کرده و بار تخليه شده با لودر به حاشيه راه منتقل و جاده بعد از سه ساعت بازگشايي شد.

انتهاي پيام/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۲:۵۷

28 Dec 2019