۰
plusresetminus
در شرايطي که زمزمه هايي از گزينه هاي غير بومي براي انتصاب فرماندار بروجن به گوش مي رسد مردم اين شهرستان تاکيد دارند فرماندار بروجن از گزينه‌هاي بومي البته توانمند و فارغ از گرايش‌هاي سياسي انتخاب شود تا در راستاي توسعه و پيشرفت اين شهرستان گام بردارد.
مخالفت مردم بروجن با انتصاب فرماندار غير بومي/لزوم تجديد نظر در قوانين دست و پا گير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مردم شهرستان بروجن در حالي اين روزها براي معرفي فرماندار جديد لحظه شماري مي کنند که زمزمه هايي از گزينه هاي غير بومي آنان را به شدت نگران کرده است.

اگرچه در روزهاي اخير براي تصدي پست فرمانداري بروجن گمانه‌ زني‌هايي به درست و يا در حد شايعه به گوش مي‌رسد اما مردم اين شهرستان انتظارشان اين است که فرماندار بروجن از گزينه‌هاي بومي البته توانمند و فارغ از گرايش‌هاي سياسي انتخاب شود تا با شناخت کامل و دقيق از کمبودها و مشکلات با يک مديريت منسجم بتواند در راستاي توسعه و پيشرفت اين شهرستان گام بردارد.

خواسته مردم بروجن، انتخاب فرماندار بومي است

رئيس شوراي شهرستان بروجن در گفتگو با کلار، ضمن بيان اين که شرط سابقه وزارت کشوري انتخاب فرماندار را با مشکل مواجه کرده است، گفت: فرماندار بومي اشرافيت بيشتري نسبت به شهرستان بروجن خواهد داشت.

علي اصغر ملک محمدي با بيان اين که ارتباط نزديکي بين نقاط مختلف شهرستان بروجن وجود دارد، تصريح کرد: بايد فردي به عنوان فرماندار بروجن انتخاب شود که آشنا به تمام مسائل باشد؛ بنابر اين تنها فرماندار بومي مي تواند در اين منطقه جوابگو باشد.

ملک محمدي ادامه داد: انتخاب فرماندار بومي خواسته قاطع و جدي مردم و تمام شوارهاي شهرستان است تا سريع تر بتواند مشکلات شهرستان بروجن را شناسايي و به مسئولين استان و کشور انتقال دهد و براي حل اين مشکلات راه عملي پيدا کند.

وي، آشنايي فرماندار غير بومي با مشکلات و مسائل شهرستان بروجن را زمان بر دانست و گفت: در اين حالت که باعث از بين رفتن وقت و زمان مي شود به راحتي نمي توانيم به شرايط ايده آل که مد نظر تمام مسئولين و ادارات است برسيم.

ملک محمدي ادامه داد: فرماندار نقش عمده در تعيين مسئولين ادارات شهرستان دارد و اگر غير بومي باشد در انتخاب مسئولين ادارات با مشکل و معضل مواجه مي شود اما فرماندار بومي در انتخاب مسئولين شهرستان سريع تر مي تواند عمل کند و نظارت بيشتري هم داشته باشد.

لزوم تجديد نظر در قوانين دست و پا گير/بروجن نيازمند فرمانداري توانمند است

رئيس شوراي شهرستان بروجن تصريح کرد: فرماندار بومي مي تواند با جمع آوري اطلاعات ميداني جهت برنامه ريزي و تصيمم گيري اقدام کند اما فرماندار غير بومي از آنجايي که آشنايي خوبي به منطقه ندارد ممکن است با مشکل مواجه شود.

وي خواستار تجديد نظر درباره قوانين دست و پا گير همچون سابقه وزارت کشوري در انتخاب فرماندار شد و گفت: شهرستان بروجن نياز به فرمانداري توانمند دارد؛ ممکن است برخي ها سابقه وزرات کشوري نداشته باشند اما در عين حال نيروهاي توانمندي باشند.

ملک محمدي با اشاره به وجود افراد نخبه، کاردان و متخصص در شهرستان بروجن، گفت: ما مشکل و کمبود نيرو نداريم که از مناطق ديگر بخواهيم تامين کنيم.

وي در توصيه اي خطاب به مسئولين گفت: خواسته ي شوراهاي شهرستان و منطقه اين است که نيروهاي ورزيده و توانمند در سطح ادارات به کارگيري شوند.

ملک محمدي ضمن قدرداني از زحمات و خدمات سرپرست فرمانداري بروجن، ادامه داد: تعلل در انتخاب فرماندار شهرستان بروجن موجب معطل ماندن پروژه ها و فعاليت هاي اقتصادي و سياسي مي شود.

پس از آن که سيد سيف ا... فياضي فرماندار سابق شهرستان بروجن در دولت يازدهم به افتخار بازنشستگي نائل آمد در روز يکم تيرماه ۹۶ طي حکمي از سوي قاسم سليماني دشتکي استاندار سابق چهارمحال و بختياري علي محمد مرادي به عنوان سرپرست اين فرمانداري معرفي شد و اکنون پس از گذشت حدود هفت ماه هنوز با سرپرستي اداره مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۴:۴۴

28 Dec 2019