۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۸۰۸۱
رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن خبر داد

شرکت 9 هزار نفر در جشنواره قرآني کودک و نوجوان بروجن

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بروجن از شرکت 9 هزار دانش‌آموز در نخستين جشنواره "قرآني کودک و نوجوان"با موضوعات قرآني خبر داد.
شرکت 9 هزار نفر در جشنواره قرآني کودک و نوجوان بروجن
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سيد ابوالفضل صالحي در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: در نخستين جشنواره "قرآني کودک و نوجوان" ۹ هزار دانش‌آموز در موضوعات قراني به مناسبت دهه‌ي فجر شرکت کردند.

صالحي ادامه داد: امسال براي اولين بار جشنواره قرآني کودک و نوجوان با همکاري آموزش‌وپرورش در مدارس شهرهاي بروجن، سفيددشت، فرادنبه و نقنه برگزار شد.

صالحي به اهداف برگزاري اين جشنواره اشاره کرد و گفت: به‌منظور شناسايي، هدايت، رشد و شکوفايي استعدادهاي قرآني آحاد مختلف مردم به‌ويژه در سنين کودکان و نوجوانان و ايجاد شور و اشتياق قرآني در جامعه، "طرح جشنواره قرآني کودک و نوجوان" به مناسبت ايام‌ دهه‌ي فجر برگزار شده است.

حجت‌الاسلام صالحي با بيان اين که اين جشنواره ويژه کودکان و نوجوانان سنين ۵ تا ۱۸ سال است، افزود: کودکان و نوجوانان هر مقطع تحصيلي در قالب يک گروه جداگانه در رشته‌هاي قرائت، حفظ، مفاهيم قرآن کريم، اذان، همخواني قرآن، تواشيح، خوشنويسي و نقاشي با مضامين قرآني، انشاي نماز، صحيفه سجاديه، تفسير، نهج‌البلاغه، مداحي با هم به رقابت پرداختند.

راهيابي ۳ هزار نفر به مرحله شهرستاني

صالحي اضافه کرد: در اين جشنواره قرآني ۹ هزار نفر در رشته هاي مختلف از مدارس بروجن و شهرهاي مربوطه به‌صورت آموزشگاهي و در مقاطع مختلف با هم رقابت به پرداختند که ۳ هزار نفر از آن‌ها به مرحله شهرستاني راه يافت.

وي ادامه داد: از ۷ تا ۱۴ بهمن، تعداد ۳ هزار نفر منتخب مرحله شهرستاني باهم به رقابت مي‌پردازند و به ۷۵۰ نفر آن‌ها که رتبه‌هاي اول تا سوم را کسب کنند جوايز اهدا مي‌شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بروجن افزود: رتبه‌هاي اول هر رشته که تعداد آن‌ها ۱۵۰ نفر است به مسابقات استاني آموزش‌وپرورش راه مي‌يابند.

وي خاطرنشان کرد: محل برگزاري و داوري اين جشنواره در مرحله شهرستاني، پسران کانون آينده‌سازان و دختران کانون فرهنگي و قرآني کميته امداد امام خميني (ره) بروجن  است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۰:۱۴

2 Jan 2020