کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

مطالبات مردمي اولويت برنامه هاي ستاد مردمي دهه‌فجر در شهر بن

26 دی 1396 ساعت 10:37

برنامه‌هاي ستاد دهه‌فجر در شهر بن با اولويت مطالبات مردمي و جوانان برگزار می شود


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر ؛ حجت الاسلام والمسلمين ميرافضلي امام جمعه شهر بن در نشست مردمي ستاد گراميداشت دهه فجر ضمن تبريک فرارسيدن اين ايام ، اظهارداشت: دهه‌فجر الگوي ايستادگي و مقاومت در برابر هر گونه ظلم و استبداد بود، روزهايي که نه در خاطر ملت بزرگ و انقلابي ايران بلکه در اذهان تمام ملت‌هاي آزاده دنيا ثبت و به يادگار ماند.

وي افزود: انجام برنامه‌ريزي مناسب براي تشكيل ستادهاي مردمي دهه فجر در مساجد به‌منظور فراهم‌سازي زمينه مشاركت و حضور اقشار مختلف مردم در آئين‌هاي گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از جمله وظايف همه است.
 
وي بيان داشت: انسان وقتي در سيره امام (ره) نگاه مي کند مي بيند که ايشان هيچ کلامي را منعقد نمي کردند مگر آن که بر گرفته از قرآن کريم بودو اکنون مقام معظم رهبري(مدظله العالي )نيز که فرزند خلف ايشان مي باشند همانگونه رفتار و عمل ميکنند.

حجت الاسلام والمسلمين ميرافضلي گفت : فجر درجمهوري اسلامي و در نظام مقدس ما نيز به معناي روشنايي و طلوع صبح است که براي مردم در انقلاب شکوفا شد و ظلم وستم را از جامعه ي مومنين بر طرف کرد،در فجر انقلاب اسلامي  نواميس ما جايگاه با ارزشي را پيدا کردند حال اينکه قبل از ان اين گونه نبود؛

مطالبات مردمي اولويت برنامه هاي ستاد مردمي دهه‌فجر

وي بابيان اينکه بايستي اين رويدادها و اتفاقات گذشته را مطالعه و آن هايي که فجر را درک کرده اند بايد براي نسل جوان امروز بازگو کنند گفت: گاهی برخي از افراد در رابطه با انقلاب بي انصافي مي کنند و مي گويند اگر انقلاب هم نمي شد همين اتفاقات مي افتاد درصورتي که با مطالعه مشخص مي شود که  4 دهه قبل از انقلاب اين چنين آسايش و آرامشي وجود نداشت؛ امروزه ما در اين زمان در همه چيز حق انتخاب داريم در رياست جمهوري در نمايندگان و همه امور اين مردم هستند که انتخاب ميکنند.

امام جمعه بن ضمن اشاره به برخي از مشکلات اقتصادي در سطح کشور و به خصوص در سطح شهرستان بن افزود: درست است در اين شهرستان مشکلات وجود دارد ولي  خود ما نيز در حل برخي از اين مشکلات بايستي همت کنيم بطور مثال و نمونه ي کوچک امروزه  ما حاضر به آب و جاروي دم درب منزل خود نيستيم و اين انتظار را از شهرداري داريم،ما خودمان نيز بايد به اقتصاد مقاومتي کمک کنيم همان گونه که در زمان قديم اين گونه بود و مردم با وجود مشکلات، تلاش هاي فراوانی براي بدست آوردن روزي انجام مي دادند.

وي با اشاره به اينکه دهه فجر امسال با ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا(سلام الله عليها) مقارن شده است اظهارداشت:  برنامه هاي دهه فجربايد طوري برنامه ريزي شود که در شان اين بانوي بزرگ برگزار شده وهمچنين از اين ايام براي بيان استکبار ستيزي و مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم بهره گرفت.
 
برگزاري برنامه هاي دهه فجر با محوريت حضرت زهرا(س)

محمد احمدی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بن نيز  در اين جلسه ، با تاکيد بر برگزاري منسجم، متمرکز و هماهنگ برنامه هاي ايام الله دهه فجر با همکاري تمامي دستگاه هاي متولي اضافه کرد: بايد از ظرفيت مساجد براي اجراي برنامه هاي متنوع دهه فجر بهره لازم گرفته شود.

 وي تصريح کرد: اجراي 10 شب برنامه با موضوع  گراميداشت دهه فجر،اجراي سرود انقلابي ،حضور در راهپيمايي 22 بهمن، ارسال پيامک،اجراي مسابقات فرهنگي وهنري،غبار روبي وعطر افشاني گلزار شهداء، ،پخش گلبانگ نداي الله اکبر از مساجد، فضاسازي محيطي و آذين بندي همزمان با ايام دهه فاطميه ،از جمله برنامه هاي پيش بيني شده براي شهر بن  در ايام دهه فجر است.


وي اظهار کرد: برنامه هاي متنوعي در ايام‌الله دهه فجر در سطح شهر برگزار مي‌شود که برگزاري و اجراي اين برنامه‌ها از روز ۱۲ بهمن با نواخته شدن زنگ انقلاب رسميت پيدا مي‌کند.

وي با تاکيد بر برگزاري برنامه هاي با شکوه امسال دهه فجر اظهار داشت: برنامه هاي اين دهه در سال جاري متناسب با ايام فاطميه ،خلاقانه ،نوآورانه و الهام بخش بوده و ارزشهاي نظام به درستي در اين برنامه ها براي حضور هرچه بيشتر جوانان و نوجوانان و اقناع نسل جوان در مساجد تبيين خواهد شد .

 در ادامه اين جلسه هر يک از اعضاي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهر بن به بيان برنامه هاي و ديدگاه هاي خود پرداختند.

انتهاي پيام1022ج /520ز
 


کد مطلب: 38052

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38052/مطالبات-مردمي-اولويت-برنامه-هاي-ستاد-دهه-فجر-شهر-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir