کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحويل 60 ميليارد ريال اعتبار از طرف امور شهري استانداري به شهرداي بن

25 دی 1396 ساعت 13:26

حدود 60 ميليارد ريال اعتبار از سال 92 تا 6 ماه نخست سال 96 از طرف امور شهري استانداري تحويل شهرداي بن شده است


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر،جلسه شوراي اداري شهرستان بن و جلسه تقدير و معارفه شهردار جديد شهر بن با حضور مديرکل دفتر امور شهري و روستايي استانداري چهارمحال و بختياري و مسئولين ادارت شهرستان بن در سالن جلسات فرمانداري شهرستان بن برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن با تسليت درگذشت شهادت گونه تمامي خدمه و کارکنان سرنشينان و خدمه کشتي نفت‌کش سانچي  گفت: اينجانب به نمايندگي از مردم ولايت مدار و نوع دوست شهرستان بن، ضايعه‌ جان باختن دريادلان آسماني را در اين حادثه‌ي دردناک به تمامي مردم شريف ايران اسلامي و بخصوص خانواده معزز اين عزيزان تسليت و تعزيت و براي جان‌باختگان اين حادثه آرزوي غفران الهي و علو درجات و براي بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.

وي در ادامه افزود: شهرداري يک نهاد غيردولتي و خاص محسوب مي‌شود، به اين صورت که بخش عمده خواسته هاي مردي توسط نهاد شهرداري انجام و پيگيري مي‌شود با مردم به صورت مستقيم در ارتباط هستند و در طي دوسال گذشته در مجموعه شهرداري شهر بن کارهاي خوب و مفيد انجام شد و در زمان سرپرستي شهرداري هم، کارهاي خوبي انجام شده است.

اکبريان در اين آئين ضمن تقدير از اقدامات شهردار سابق و تبريک به شهردار جديد اضافه کرد: شهردار جديد با مشارکت و همراهي شوراي اسلامي و مردم و با برنامه ريزي دقيق به منظور پيشبرد اهداف توسعه اي اين شهر اقدام کند.

فرماندار شهرستان بن گفت: از سال  92 تا شهريورماه سال 96، 59 ميليارد و پنجاه ميليون ريال اعتبارات مستقيم دفتر امور شهري استانداري و دو دستگاه خودرو سنگين به شهرداري بن تحويل داده شده است و چيزي در حدود 7 ميليارد و چهل ميليون ريال قير در اختيار شهرداي بن قرار گرفت.

اکبريان با بيان اينکه اين اعتبارات به‌جز اعتبارات شهرستان و متوازن بوده است يادآور شد: در چهار سال گذشته حدود 20 ميليارد ريال نيز از اعتبارات شهرستان و مديريت بحران به شهرداري تخصيص يافت.

يوسف اسلامي مديرکل دفتر امور شهري و روستايي استانداري چهارمحال و بختياري  هم در ادامه جلسه گفت: در سال 96 مبالغي که به شهرداري هاي سراسر استان کمک شده است در شهرهاي زير صد هزار نفر در بحث گردشگري نزديک 500 ميليون تومان ،در بحث پروژه‌هاي عمراني 7 ميليارد تومان ،مبالغ واريزي از حساب ارزش‌افزوده استاني حدوداً 35 ميليارد تومان و از طريق سازمان همياري شهرداري هاي کشور مبلغ 40ميليارد تومان پرداخت شده است.


 
وي بيان داشت: در مجموعه در 6 ماه ابتداي سال 96 حدود 90 ميليارد تومان به شهرداري هاي استان کمک شد است.

مديرکل دفتر امور شهري و شوراهاي اسلامي استانداري گفت: شهرداري ها با داشتن برنامه مدون و داشتن يک چشم انداز براي پيشرفت شهر تلاش کرده و توسعه يک شهر با همکاري متقابل بين شهرداري و ادارات امکان پذير مي شود.

يوسف اسلامي ادامه داد: برون سپاري برخي پروژه ها، باعث بالا رفتن کيفيت و نظارت و پايين آمدن هزينه ها مي شود.

وي بيان داشت نسبت به توسعه پايدار شهرداري ها نيز هر شهرداري يا دهياري  که طرح مناسب و خوبي داشته باشد تا مبلغ 2 ميليارد تومان وام کم بهره و دراز مدت مي‌توان پرداخت کرد.

حجت الاسلام ميرافضلي امام‌جمعه شهرستان بن نيز افزود : امروز خدمات شهرداري کاملاً ملموس و قابل مشاهده و همه مردم مي‌بينند که چه خدماتي در سطح شهر در حال انجام است و  تمامي مردم شهر مي‌توانند مستقيماً بر کار شهرداري نظارت داشته باشند.

وي ادامه داد: يکسري امورات زير بنايي در زمان شهردار قبلي انجام شده است که واقع خوب بوده است و الان انتظار داريم که خدمات بيشتر و سرعت در خدمات‌دهي بيشتر شود.

در پايان اين مراسم سيروس حاتمي به عنوان شهردار جديد شهر بن معرفي و از زحمات محمود نادري شهردار سابق و سعيد اماني سرپرست شهرداري تقدير به عمل آمد.

سيروس حاتمي پيش از اين شهردار نقنه از شهرستان بروجن بود.

انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 38046

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38046/تحويل-60-ميليارد-ريال-اعتبار-طرف-امور-شهري-استانداري-شهرداي-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir