۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۷۹۸۸
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري:

آموزش رمز ماندگاري و موفقيت اصناف است

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: رمز ماندگاري و موفقيت اصناف را مي توان درحلقه آموزش جستجو کرد.
آموزش رمز ماندگاري و موفقيت اصناف است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد نعيم امامي رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ در پاسخ به سوال آموزش چه نقشي مي تواند در حل مشکلات اصناف داشته باشد اظهار کرد: با اجراي قانون جديد نظام صنفي و برداشتن محدوديت‌هايي مثل فاصله واحدهاي صنفي شاهد افزايش روز افزون واحدهاي همگن صنفي هستيم بدون آنکه در تعداد مشتريان تغيير خاصي اتفاق افتاده باشد.

وي تصريح کرد: با افزايش عرضه و ثابت بودن تقاضا، فروشندگاني موفق خواهند شد که در گردانه فروش و عرضه باقي بمانند و رموز و فنون کسب و کار نوين را آموزش ديده باشند.

امامي با بيان اينکه تمامي اصاف و کسبه بايد از حقوق قانوني رسته خود مطلع باشند اذعان داشت: اين دو مهم ميسر نخواهد شد مگر به مدد آموزش هاي متناسب و متمادي در تمام ايام سال و براي تمامي رسته ها و گروه هاي صنفي.

اصناف توليدي و خدماتي از تسهيلات طرح اشتغال فراگير برخوردار خواهند شد

مديرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در پاسخ به سوال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چه اهداف و برنامه هايي براي اصناف در سال جاري و آينده دارد بيان داشت: در کنار شناسايي واحدهاي صنفي بدون پروانه و انجام تکاليف ابلاغي وزارت در خصوص تجهيزات واحدهاي صنفي به کارت خوان و صندوق مکانيزه تلاش خواهد شد تا کمسيون هاي پنج گانه تخصصي همه اتحاديه هاي صنفي تشکيل و در جهت انجام مطالب قانوني آموزش ديده و تشويق شوند.

وي اظهار کرد: در ماه هاي پاياني سال جاري و نيمه اول سال ۹۷، اصناف توليدي و خدماتي از تسهيلات طرح اشتغال فراگير برخوردار خواهند شد.

امامي در پاسخ به اين سوال که سازمان شما چه انتظاراتي از اصناف در جهت تعامل بهتر و بيشتر دارد بيان داشت: ارتباط مستمر با اداره امور اصناف حوزه بازرگاني سازمان در جهت توجيه و اجراي قانون نظام صنفي، تلاش در جهت عبور از کسب و کار سنتي به تجارت و فروش مدرن، شرکت در دوره هاي آموزش تدارک ديده شده براي ارتقاء و دانش کسب و کار از مهم ترين انتظارات اين سازمان از اصناف بوده ضمن اينکه رعايت حقوق مشتريان و پرهيز از گرانفروشي و کم فروشي کماکان بهترين درخواست اينجانب از اصناف گرانقدر است.

مشتري مداري مهم ترين عامل موفقيت در کسب و کار

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در پاسخ به اين سوال که در شرايط رکودي بازار چه عواملي مي تواند به رونق بيشتر بازار کمک کند خاطرنشان کرد: کامل بودن سبد کالايي، رعايت الزامات حقوق شهروندي همچون نصب اتيکت، ارائه فاکتور، تجهيزات نويسي، محاسبه در دريافت و پرداخت، قناعت، حداقل سود در قبال افزايش تيراژ فروش، حفظ کيفيت کلاهاي حساس و ويژه، سبد معيشتي خانواده ها، ارائه کالاهاي استاندارو نشان هاي مورد اعتماد مردم در زمره مهم ترين عوامل رونق کسب واحدهاي صنفي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۳:۴۸

9 Jan 2020