۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۷۹۸۵
فرماندار سامان:

رونق مدرسه سازي با همت خيرين مدرسه ساز ممکن مي شود

فرماندار سامان از برگزاري همايش خيرين مدرسه ساز در شهرستان سامان خبر داد و گفت: تجليل از خيرين مدرسه‌ساز در واقع تجليل از باورهاي ديني، اعتقادي و افرادي است كه داراي باورهاي اعتقادي قوي است.
رونق مدرسه سازي با همت خيرين مدرسه ساز ممکن مي شود
به گزارش جهانبین نیوز ، سعيد صالحي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در حال حاضر نه تنها توسعه، پيشرفت و استقلال کشور، بلکه حفظ هويت فرهنگي ايران نيز در گرو دستيابي به بالاترين سطح از علم و دانش بوده و مدرسه مکان نخست براي رسيدن به اين جايگاه رفيع است، اظهار داشت: رونق مدرسه سازي با همت خيرين مدرسه ساز ممکن مي شود.

صالحي با اشاره بر اينکه نهضت مدرسه سازي يکي از دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي و شجره طيبه‌اي که ثمره آن ماندگار است، بيان داشت: مدرسه سازي و مشارکت در مردم و خيرين در امر مدرسه سازي در استان و کشور شهرستان نهادينه شده است.

وي با بيان اينکه از سال هاي قبل انجمن خيرين مدرسه ساز در شهرستان سامان تشکيل شده است، اذعان داشت: همايش خيرين مدرسه ساز شهرستان سامان ۲۵ دي ماه در اين شهرستان يرگزار و از خيرين و خيرانديشان حوزه مدرسه سازي و تجهيز مدارس تجليل خواهند شد.

صالحي هدف تجليل از خيرين مدرسه‌ساز در واقع تجليل از باورهاي ديني، اعتقادي و افرادي است كه داراي باورهاي اعتقادي قوي است، بيان داشت: خيرين مدرسه ساز شهرستان و افراد خيرانديش کساني که تمايل در امر مدرسه سازي و تجهيز مدراس دارند در سطح شهرستان شناسايي شده اند.

صالحي با تاکيد بر اينکه اميد است با کمک خيرين قسمتي از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان سامان بر طرف شود، عنوان کرد: فرهنگ مدرسه سازي تبديل به يک باور شده است و باوري که مردم اگر در همه زمينه هاي حضور داشته باشند موفقيت هاي چشم گيري حاصل مي شود.

وي با اشاره بر اينکه خيرين مدرسه ساز نهضت جديدي را در آموزش و پرورش سامان داده‌اند، افزود: رشد جامعه مديون مدارس بوده و تمام علما، جوانان، قهرمانان و شهدا از درون مدرسه‌ها برخاسته‌اند.

فرماندار سامان گفت: بايد براي توسعه فضاهاي آموزشي در شهرستان برنامه ريزي کرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۰۸

27 Dec 2019