۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۷۹۵۳
رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل شهرستان کيار:

کليه مسيرهاي ارتباطي در شهرستان کیار باز است

رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل کيار گفت: در حال حاضر ترافيک روان در جاده هاي شهرستان کيار در جريان است و کليه مسيرهاي ارتباطي در اين شهرستان باز است.
کليه مسيرهاي ارتباطي در شهرستان کیار باز است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  کيار بيدار مهندس مهدي مولايي رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل شهرستان کيار گفت: طي ۴۸ ساعت گذشته تعداد ۲۳ دستگاه راهداري جهت برف روبي و شن و نمک پاشي در سطح جاده هاي اصلي و فرعي شهرستان کيار به کارگيري شد و طي اين مدت  ۱۲۰تن شن و نمک در سطح جاده هاي شهرستان کيار پاشيده شد.

وي افزود: با آغاز بارش هاي زمستاني طي دو روز گذشته نيروهاي اداره راهداري و حمل و نقل شهرستان کيار در عمليات امداد و نجات جهت به بازمندگان در جاده هاي اين شهرستان نيز حضور يافتند و به خودروهاي بازمانده از حرکت در اثر انحراف از جاده امدادرساني شدند.

مولايي افزود: در عمليات نجات جاده اي روزهاي گذشته سرنشينان پنج خودرو متوقف شده در حاشيه جاده در مسيرهاي گردنه گهرو، گردنه گلوگرد و تالاب سولگان تا رفع مشکل خودرو هايشان اسکان داده شدند.

رئيس اداره راهداري و امور حمل و نقل شهرستان کيار در پايان گفت: در حال حاضر ترافيک روان در جاده هاي شهرستان کيار در جريان است و کليه مسيرهاي ارتباطي در اين شهرستان باز است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۳۸

29 Dec 2019