۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۳۷۹۴۷
طی پیامی صورت گرفت

تشکر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی "شکوه وحدت"

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری طی از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی قدردانی کرد.
تشکر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی "شکوه وحدت"
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور مردم بصیر، هوشیار، ولایت‌مدار، مؤمن، متدین و پرورش یافته در مکتب حضرت اباعبدالله الحسن «علیه‌السلام» در راهپیمایی شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی در استان قدردانی کرد و گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر حماسه آفریدند و به دشمنان ثابت کردند که در برابر این ملت عددی نیستند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز به فضل الهی مردم بصیر، هوشیار، ولایت‌مدار، مؤمن، متدین و پرورش یافته در مکتب حضرت اباعبدالله الحسن «علیه‌السلام» از استان چهارمحال‌وبختیاری الحمدلله حماسه‌ی دیگری آفریدند و حضور پررنگ، جدی، شاداب و پرنشاط در این اجتماع عظیم و راهپیمایی با شکوهی که انجام شد و شکل گرفت، داشتند و حضور خودشان را نشان دادند و باز برای یک بار دیگر با امام راحل رضوان الهی بر او باد و با شهدا پیمان تازه کردند و با مقام معظم و معزّز رهبری ولی أمر مسلمین و با آرمان بلند انقلاب تجدید پیمان دوباره کردند.

با این حضور یک بار دیگر هم به مسئولان توجه دادند که بکوشید، تلاش کنید؛ مسئولیت‌ها و پست ها را برای خدمت به کار بگیرید و در سلامت نظام، خدمت‌گزاری به مردم و در گره گشایی از مردم کوشا باشید.

هم به این فتنه‌گران داخل و خارج هشدار و توجه دادند که شما در برابر این طوفان عظیم امت اسلام عددی نیستید. شما چیزی نیستید که بتوانید به این انقلاب به فضل الهی مستحکم که پایه‌هایش در این کشور و در دل مردم ریشه دوانده آسیبی برسانید. شما عددی نیستید که بتوانید به این انقلاب آسیب برسانید جز این که آبروی خودتان را می‌برید. این کارها را نکنید

آن‌هایی که داخلی هستید هواستان جمع باشد خیانت به مردمتان و کشورتان و به این نعمت بزرگ الهی نکنید.

آن‌هایی که مهره دشمن هستند به معنای واقعی بدانند که ریشه خودشان را می‌کنَند.

بیرونی‌ها هم اربابانشان بدانند که انقلاب اسلامی به فضل الهی راه خودش را پیدا کرده است و آن که روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود شما و آمریکایی‌ها هستند؛ آن که روزبه‌روز جایگاه و پایگاهش از دست می‌رود، آمریکایی‌ها هستند. مشاهده کردید که در شورای امنیت هم آمریکایی‌ها عددی نیستند؛ این‌ها یک روز شورای امنیت در مشت‌شان بود ولی امروز اعضای شورای امنیت در مقابل آمریکا هستند.

مردم و دنیا بیدار شده‌اند و حقایق را می‌فهمند و هر چه بیشتر تلاش کنید که ضربه به انقلاب اسلامی بزنید، ضربه به خودتان زده‌اید.

مردم ایران اسلامی الحمدلله این مدت به صحنه آمدند و امروز هم مردم استان چهارمحال و بختیاری به صحنه آمدند که واقعا باید از این مردم تشکر کرد؛ البته ما عددی نیستیم که از مردم تشکر کنیم ولی به عنوان یک نفر، یک خادم کوچک واقعا باید تشکر کرد و قدردان بود و از مسئولان بخواهیم که قدر این مردم را بدانند و در تلاش گسترده و خدمت فراگیر نسبت به این مردم باشند و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و عدالت و تقسیم درست بیت‌المال را مورد توجه ویژه قرار بدهند.

الان لایحه بودجه مطرح است؛ نمایندگان مجلس مراقب باشند بودجه را به گونه‌ای تنظیم کنند که همه جای کشور به خوبی از آن بهره‌مند شوند و سلامت به معنای واقعی بر کشور حاکم شود.

دولتمردان، قوه‌قضائیه و همه دستگاه‌ها بکوشند و تلاش کنند که درخدمت درست این مردم باشند.

مردم استان امروزجهاد کردند؛ واقعا جهاد عظیمی بود. خداوند مُزد و اجر فراوان به این مردم عطا می‌کند. اجر همه این مردم خوب با خداوند بزرگ باشد. ان‌شاءالله

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۲:۴۸

24 Jan 2020