۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۳۷۹۴۶
امام جمعه بروجن در راهپيمايي شکوه وحدت:

مطالبات در چارجوب قانون قابل پيگيري است/نجومي بگيران درد مردم را نمي فهمند

امام جمعه شهر بروجن امروز در راهپيمايي شکوه وحدت ضمن تاکيد بر اين که همه مطالبات و مشکلات در چارچوب قانون پيگيري است، گفت: وزيري که ماهيانه بيست ميليون حقوق مي گيرد چطور درد مردم را مي فهمد.
مطالبات در چارجوب قانون قابل پيگيري است/نجومي بگيران درد مردم را نمي فهمند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق صبح امروز در راهپيمايي شکوه وحدت که در محکوميت فتنه گران و اغتشاشات اخير برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سرمنشا بصيرت است و از گذشته اين اغتشاشات، مخالفت ها و آشوب ها را پيش بيني کرده بودند.

وي اضافه کرد: مردم شهرستان بروجن امروز با حضور در اين راهپيمايي نشان دادند در برابر مشکلات صبور هستند؛ ما هم مشکلات معيشتي مردم را با تمام وجود احساس مي کنيم و شرمنده آنها هستيم.

حجت الاسلام هراتي مطلق ضمن تاکيد بر اين که دولت بايد مطالبات و مشکلات مردم را برطرف کند، تصريح کرد: وزيري که ماهيانه بيست ميليون حقوق مي گيرد چطور درد مردم را مي فهمد.

نجومي بگيران درد مردم را نمي فهمند

هراتي مطلق گفت: کساني که از گراني گلايه دارند از اقشارآسيب پذيرجامعه هستند و درسخت ترين شرايط کار مي کنند؛ حداقل دستمزد را دارند ولي نجومي بگيران نمي توانند درد مردم را بفهمند.

وي با بيان اين که ما کساني را که به اقتصاد، معيشت و کار مردم رسيدگي نمي کنند را محکوم مي کنيم، گفت: زيبنده جمهوري اسلامي ايران نيست وزيري ماهيانه ۲۰ ميليون تومان حقوق بگيرد در حالي که يک کارگر با حداقل حقوق و با تمام شرايط سخت کاري زندگي مي کند.

مطالبات در چارجوب قانون قابل پيگيري است

امام جمعه بروجن با تاکيد بر اين که همه مطالبات و مشکلات بايد در چارچوب قانون پيگيري شود، گفت: مردم شهرستان بروجن امروز مشت محکمي به دهان آمريکاي جنايت کار و همپيمانانش زدند.

وي گفت: اسرائيل جنايتکار بداند سردار قاسم سليماني يک نمونه اي از سربازان جان برکف انقلاب اسلامي است ما هزاران قاسم سليماني در اين کشور داريم.

قدرداني از هوشياري مردم بروجن

هراتي مطلق اضافه کرد: امروز همان رزمندگاني که يک زماني در جبهه هاي حق عليه باطل مبارزه مي کردند با سرافرازي از حريم ولايت دفاع مي کنند.

حجت الاسلام هراتي مطلق از زحمات نيروهاي نظامي و انتظامي و همچنين هوشياري مردم شهرستان بروجن که اين روزها بهانه اي به دست دشمنان خبيث انقلاب اسلامي ندادند قدرداني کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۱:۴۱

29 Dec 2019