کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

خروش انقلابي مردم شهرستان بن عليه آشوبگران/مشکلات اقتصادي تاثيري بر دفاع از انقلاب نخواهد گذاشت

17 دی 1396 ساعت 12:52

مردم ولايت مدار و شهيد پرور شهرستان بن از صبح امروز و در زير بارش نعمت الهي با حضور در راهپيمايي ضمن اعلام برائت از آشوب‌گران، 9 دي ديگري آفريدند تا بار ديگر ثابت کنند که مشکلات اقتصادي تاثيري بر ولايتمداري مردم و دفاع آنها از انقلابشان نخواهد گذاشت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر؛ مردم ولايت مدار و شهيدپرور شهرستان بن از صبح امروز و در زير بارش نعمت الهي با حضور در راهپيمايي ضمن اعلام برائت از آشوب‌گران، حماسه‌ای ديگري آفريدند تا بار ديگر ثابت کنند که مشکلات اقتصادي تاثيري بر ولايتمداري مردم و دفاع آنها از انقلابشان نخواهد گذاشت.  

امروز آمده بودند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگري‌هايي که طي چند روز گذشته توسط تعداد معدودي اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پاي آنچه خون داده‌اند، ايستاده‌اند.

ملت بصير و ولايي شهرستان بن از صبح امروز بار ديگر با حضور در صحنه، 9 دي ديگري آفريدند و با حضور در خيابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلي دشمنان قسم‌خورده ايران اسلامي با ولايت و انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند و به دشمنان ايران نشان دادند که مشکلات معيشتي و اقتصادي هيچ تاثيري بر عزم ملت بزرگ ايران در دفاع از انقلاب اسلامي و ولايت نخواهد گذاشت.

مردم با بصيرت شهرستان بن هرچند براي تحقق مطالبات اجتماعي و اقتصادي خود خواستار توجه جدي دولت و نمايندگان به حرف‌هاي مردم هستند اما راه اعلام انتقاد و گلايه خود از شرايط اقتصادي را آشوبگري در خيابان‌ها نمي‌دانند و بر همين اساس امروز بنابر تکليف شرعي و ملي خود، در اين راهپيمايي حضور حداکثري پيدا کردند.

در اين راهپيمايي شهروندان بني با شعارهاي «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائيل» و «جانم فداي رهبر» «حي علي خيرالعمل حرف بسه،عمل عمل» «مرگ بر فتنه‌گر» «مرگ بر غارتگر بيت‌المال» «مرگ بر ضد ولايت‌فقيه» «ملت ما بيدار است از فتنه‌گر بيزار است»اغتشاشات اخير را محکوم کرده و خواستار برخورد با مرتکبين شدند.

مردم شهرستان بن  بار ديگر ثابت کردند که همواره پشتيبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌اي تحمل نخواهند کرد.























انتهاي پيام 1026ج /520ز


کد مطلب: 37938

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37938/خروش-انقلابي-مردم-شهرستان-بن-عليه-آشوبگران-مشکلات-اقتصادي-تاثيري-دفاع-انقلاب-نخواهد-گذاشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir