۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۷۹۱۱
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن خبر داد

راهپيمايي "شکوه وحدت" در بروجن/بام ايران 9 دي ديگري مي آفريند

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن از راهپيمايي بزرگ شکوه وحدت در اين شهرستان خبر داد و گفت: مردم بروجن براي اعلام انزجار از اغتشاش‌گران به ميدان مي‌آيند و راهپيمايي مي‌کنند.
راهپيمايي "شکوه وحدت" در بروجن/بام ايران 9 دي ديگري مي آفريند
به گزارش جهانبین نیوز، عباس کيخايي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: راهپيمايي بزرگ شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمي نظام اسلامي روز يکشنبه ۱۷ دي ماه جاري ساعت ۱۰ صبح از ميدان آزادي شهر بروجن (فلکه شهيد ناغاني) به سمت گلزار شهدا برگزار مي شود.

وي اضافه کرد: مردم شهرستان بروجن روز يکشنبه با حضور پرشور در راهپيمايي محکوميت اغتشاش‌هاي اخير، وحدت و همدلي و هويت انقلابي خود را به‌ نمايش مي‌گذارند.

کيخايي گفت: انقلاب اسلامي ايران، ثمره تلاش ۱۴۰۰ ساله مسلمانان براي تشکيل حکومت اسلامي است که با خون صدها هزار شهيد از صدر اسلام تا کنون آبياري شده است.

وي افزود: در پي اعتراض هاي اخير به حق عده اي از مردم عزيز کشورمان در برخي از شهرها نسبت به اوضاع اقتصادي، متاسفانه با توطئه دشمنان و جهالت عده اي جاهل منحرف شد و رنگ و بوي فتنه به خود گرفت.

کيخايي اضافه کرد: در روزهاي اخير شاهد ايجاد اغتشاش و ناامني در برخي از نقاط کشور بوديم که البته با هوشياري مسئولين، نيروهاي نظامي و انتظامي و مردم انقلابي اين توطئه خنثي شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بروجن تصريح کرد: فتنه اخير و حمايت دولتمردان آمريکايي و همدستان پليد آنان از آشوب‌ها ماهيت فتنه‌گران را بارديگر آشکار ساخت.

کيخايي از آحاد مردم متدين و شهيد پرور شهرستان بروجن دعوت کرد تا با حضور وحدت بخش و دشمن شکنانه خود در روز ۱۷ دي ماه حماسه ۹ دي ديگري بيافرينند و بار ديگر با آرمان هاي امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجديد بيعت کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۰:۵۹

2 Jan 2020