۰
plusresetminus
امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار از مسئولان خواست نسبت به رفع مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم کمر همت ببندند.
خواسته هاي مردم در اعتراضات هفته گذشته برحق بود/ بصیرت مردم مانع از  بهره برداری موج سواران اعتراضات مردمی شد
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام يدالله زماني در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: توکل بر خدا يکي از نشانه هاي مومنان است و پسنديده است مومنان در انجام هر کار خير و نيکويي نتيجه آن کار را به خداوند بزرگ بسپارند.

امام جمعه شلمزار افزود: توکل به معناي واقعيي مورد تاکيد است نه اينکه از خدا چيزي بخواهيم و براي انجام کار و گرفتن نتيجه مناسب حرکتي نکنيم. ما بايد همت، تلاش و فراهم آوردن مقدمات انجام کار نتيجه کار به مشيت باري تعالي بسپاريم.

حجت الاسلام زماني گفت: در برابر توکل کنندگاني که خود هيچ تلاشي براي انجام کارها نمي کنند و نتيجه دلخواه را از باري تعالي مي خواهند برخي هم فکر مي کنند فقط با فراهم نم.دن مقدمات مادي انجام کار به نتيجه مورد نظر دست مي يابند که هر دو گروه در اشتباه هستند.

امام جمعه شلمزار در آغاز خطبه دوم نماز جمعه مرکز شهرستان کيار با اشاره به حوادث هفته گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان به نيازهاي مردم و تاکيدات و رهنمود هاي مقام معظم رهبري توجه مي کردند مشکلات پيش آمده در زمينه تعطيلي کارخانه ها، بيکاري جوانان، و پيش آمدن مشکلات معيشتي بوجود نمي آمد و شاهد اتفاقات هفته گذشته نبوديم.

حجت الاسلام زماني گفت:مطالبات مردم برحق است و بايد مسئولان پاسخگو و عذرخواه مردم باشند.

وي افزود: عده اي قصد موج سواري اعتراضات اقتصادي را داشتند اما مردم بصير و انقلابي اجازه هر گونه غلطي را به دشمنان ندادند و بايد قدر دان مردمي باشيم که با بصيرت در برابر اين فتنه بزرگ ايستادند و اجازه ندادند عده اي خارج نشين براي مردم ايران تصميم گيري و تصميم سازي کنند.

حجت الاسلام زماني در ادامه به مناسبت هاي هفته پيش رو اشاره کرد و ضمن تبريک آغاز سال ۱۸۸به هموطنان مسيحي خواستار رسيدگي آني مسئولان شهرستان کيار و نماينده مجلس به مطالبات و خواسته هاي مردم شد.

وي افزود: نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مديران استنان و شهرستان بايد تمام توان و انذژي خود را براي حل مشکلات جاده شلمزار شهرکرد به کار گيرند و اين مطالبه برحق مردم شهرستان کيار است.

وي در ادامه به مشکلات صنايع شهرستان اشاره کرد و افزود: فقط با راه اندازي کارخانه هاي شهرک صنعتي شهدا تشنيز و آب معدني شلمزار مي توان اشتغال نيروي کار بيکار شهرستان کيار را تامين کرد و بايد مسئولان شهرستان بايد در اين زمينه اقدام فوري کنند.

حجت الاسلام زماني در پايان به مصوبات اخير شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کيار اشاره داشت و افزود: عمل به مصوبات اين شورا به نفع همه مردم است و اميدواريم بزرگان، اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا و با نفوذان در اين زمينه همکاري لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/580ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۲:۲۸

26 Dec 2019