۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۷۸۶۳
رئيس اداره حفاظت محيط زيست بروجن:

آتش سوزي تالاب گندمان مهار شد/ميزان خسارت هنوز مشخص نيست

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان بروجن گفت: آتش سوزي تالاب گندمان مهار شده است اما با وزش باد قسمت هاي ديگر مشتعل مي شود.
آتش سوزي تالاب گندمان مهار شد/ميزان خسارت هنوز مشخص نيست
به گزارش جهانبین نیوز، مرتصي منصوري رئيس اداره حفاظت محيط زيست بروجن در گفتگو با کلار، اظهار داشت: شامگاه روز سه شنبه نيزارهاي تالاب گندمان دچار حريق گسترده شد و تالابي بودن منطقه امکان اطفاي حريق با ماشين هاي آتش نشاني را دشوار کرده بود.

وي با بيان اين که عوامل محيط زيست، منابع طبيعي، هلال احمر، آتش نشاني و نيروهاي مردمي براي مهار آتش در محل حضور دارند، گفت: باتلاقي بودن محل امکان تردد و نزديک شدن به آتش و خاموش کردن آن را سخت کرده بود.

رئيس اداره حفاظت محيط زيست بروجن ادامه داد: آتش سوزي تالاب گندمان مهار شده است اما با وزش باد قسمت هاي ديگر مشتعل مي شود.

ميزان خسارت هنوز مشخص نيست

منصوري با بيان اين که هنوز مشخص نيست چند هکتار از اين تالاب طعمه حريق شده است، گفت: هنوز ميزان خسارت آتش سوزي در تالاب گندمان مشخص نيست و با نرم افزار مخصوص برآورد خواهد شد.

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان بروجن افزود: قسمت هايي از تالاب که ورود به آن ميسر نبود در آتش سوحت و بخش هاي ديگر با ورود عوامل انساني مهار شد.

وي ادامه داد: گونه هاي فراواني از پرندگان در اين تالاب وجود دارد و هنوز اطلاع دقيقي در خصوص آسيب آتش به محل زيست پرندگان وجود ندارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۴:۴۷

27 Dec 2019