کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور/

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دي در شهر بن+تصاوير

9 دی 1396 ساعت 13:10

همزمان با سالروز حماسه بزرگ ۹دي ماه،شهر بن شاهد برگزاري مراسم متنوع و باشکوه با حضور مردم متدين و ولايتمدار بود


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر ، مردم متدين و خداجوي شهر بن همزمان با فرارسيدن سالروز حماسه ۹ دي،  يکبار ديگر پيوند خود را با ولايت فقيه، شهدا، آرمان هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي به منصه ظهور و بروز گذاشتند.

مردم  با سردادن شعار، مرگ بر فتنه‌گر، اين همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خوني که در رگ ماست، هديه به رهبر ماست و مرگ بر آمريکا، بار ديگر با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند.

اين تجمع باشکوه با هدف بزرگداشت هشتمين سالگرد خلق حماسه ۹ دي ماه با حضور کليه اقشار مردم اعم از روحانيون و طلاب حوزه‌هاي علميه، اصناف و بازاريان، مديران ارگان‌هاي دولتي، دانش‌آموزان و فرهنگيان، دانشجويان و اساتيد دانشگاه‌ها و کليه اقشار انقلابي اين شهرستان برگزار شد.

گفتني است، يوم‌الله نهم دي‌ماه سال ۱۳۸۸ در واکنش غيرت‌مندانه آحاد مردم شريف و عاشورايي ايران اسلامي به حرمت‌شکني عاشوراي حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و توطئه استکباري عليه نظام مقدس اسلامي بود که با حضور پرشور امت بصير و ولايتمدار در صحنه، حماسه‌اي بي‌بديل و ماندگار خلق شد و به همين مناسبت روز نهم دي‌ماه به عنوان روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت نام‌گذاري و ثبت شد.












انتهاي پيام1022ج /520ز


کد مطلب: 37813

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37813/مراسم-بزرگداشت-حماسه-۹-دي-شهر-بن-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir