۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۷۸۰۶
امام جمعه شلمزار در جمع مردم خراجی:

عده ای سخن گفتن از فتنه را بر نمي تابند/ رهبری مدبرانه و بصيرت مردم باعث شکست فتنه گران شد

امام جمعه شلمزار در سخنراني خود به مناسبت نهم دي ماه مهمتزرين عامل پيروزي نظام جمهوري اسلامي ايران در برابر فتنه گران را رهبري مدبرانه امام خامنه اي و بصيرت مردم عنوان کرد.
عده ای  سخن گفتن از فتنه را بر نمي تابند/ رهبری مدبرانه و بصيرت مردم باعث شکست فتنه گران شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام زماني در جمع مردم خراجي و در سخنراني خود به مناسبت روز بصيرت گفت: بهانه فتنه انتخابات بود و در واقع برپاکنندگان آن اصل نظام جمهوري اسلامي را هدف گرفته بودند.

وي افزود: در فتنه ۸۸ برخي دوستان مسير خود را از دشمنان مشخص نکردند و دوستان انقلاب در جرياني شنا کردند که دشمنان هدفمندانه آن را هدايت و رهبري مي کردند و متاسفانه اين مساله باعث خدشه دار شدن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شد.

سخنران مراسم روز بصيرت در روستاي خراجي افزود: آنچه در سال ۸۸ مانع از پيروزي بدخواهان و دشمنان انقلاب و در ادامه شکست و از هم پاشيدن جبهه آنان شد مصادف شدن توهين ها، لجاجت ها و دشمني هاي فتنه گران با ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين و يارانش بود که فتنه گران با توهين به مقدسات عاشورايي طومار عمر خود را در هم پيچيدند.

حجت الاسلام زماني در ادامه بيان داشت: هشدارهاي به موقع مقام معظم رهبري ديگر عاملي بود که باعث شد علي رغم بسيج شدن همه ي نيروي دشمنان و فتنه گران اما تير آنان به سنگ بخورد و حضرت آيت الله خامنه اي در سال ۸۸بخوبي توانست شرايط بحراني کشور را اداره کند.

حجت الاسلام زماني در پايان افزود: رويارويي با فتنه و چگونگي تقابل با آن نياز به شناخت، دانش و بصيرت دارد کما اينکه فقدان بصيرت باعث به وقوع پيوستن جريان ثقيفه شد و چه بسا اگر کساني که پس از رحلت پيامبر اسلام در ثقيفه براي انتخاب جانشين پيامبر جمع شدند اهل بصيرت بودند به فرمايشات و اتفاقات زمان حيات پيامبر همچون واقعه غدير عمل مي کردند و با راي خود اتفاقات بعدي همچون عاشورا را رقم نمي زدند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۹:۱۵

27 Dec 2019