کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار در جمع مردم خراجی:

عده ای سخن گفتن از فتنه را بر نمي تابند/ رهبری مدبرانه و بصيرت مردم باعث شکست فتنه گران شد

9 دی 1396 ساعت 13:56

امام جمعه شلمزار در سخنراني خود به مناسبت نهم دي ماه مهمتزرين عامل پيروزي نظام جمهوري اسلامي ايران در برابر فتنه گران را رهبري مدبرانه امام خامنه اي و بصيرت مردم عنوان کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام زماني در جمع مردم خراجي و در سخنراني خود به مناسبت روز بصيرت گفت: بهانه فتنه انتخابات بود و در واقع برپاکنندگان آن اصل نظام جمهوري اسلامي را هدف گرفته بودند.

وي افزود: در فتنه ۸۸ برخي دوستان مسير خود را از دشمنان مشخص نکردند و دوستان انقلاب در جرياني شنا کردند که دشمنان هدفمندانه آن را هدايت و رهبري مي کردند و متاسفانه اين مساله باعث خدشه دار شدن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شد.

سخنران مراسم روز بصيرت در روستاي خراجي افزود: آنچه در سال ۸۸ مانع از پيروزي بدخواهان و دشمنان انقلاب و در ادامه شکست و از هم پاشيدن جبهه آنان شد مصادف شدن توهين ها، لجاجت ها و دشمني هاي فتنه گران با ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين و يارانش بود که فتنه گران با توهين به مقدسات عاشورايي طومار عمر خود را در هم پيچيدند.

حجت الاسلام زماني در ادامه بيان داشت: هشدارهاي به موقع مقام معظم رهبري ديگر عاملي بود که باعث شد علي رغم بسيج شدن همه ي نيروي دشمنان و فتنه گران اما تير آنان به سنگ بخورد و حضرت آيت الله خامنه اي در سال ۸۸بخوبي توانست شرايط بحراني کشور را اداره کند.

حجت الاسلام زماني در پايان افزود: رويارويي با فتنه و چگونگي تقابل با آن نياز به شناخت، دانش و بصيرت دارد کما اينکه فقدان بصيرت باعث به وقوع پيوستن جريان ثقيفه شد و چه بسا اگر کساني که پس از رحلت پيامبر اسلام در ثقيفه براي انتخاب جانشين پيامبر جمع شدند اهل بصيرت بودند به فرمايشات و اتفاقات زمان حيات پيامبر همچون واقعه غدير عمل مي کردند و با راي خود اتفاقات بعدي همچون عاشورا را رقم نمي زدند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 37806

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37806/عده-سخن-گفتن-فتنه-نمي-تابند-رهبری-مدبرانه-بصيرت-مردم-باعث-شکست-گران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir