۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۷۷۸۹
عضو مجلس خبرگان رهبري در يادواره"شهيددرياقي سوراني"مطرح کرد:

آثار فتنه دارد در ما محيا مي شود/ آغاز فتنه از انحراف فکري و انحراف سياسي است/بصيرت بالاي شهيد سوراني او را شهيد شاخص کرد

فتنه اي که در سال 88اتفاق افتاد فکر نکنيم پايان پذيرفته است بدانيم که آثار فتنه دارد در ما محيا مي شود اگر صلاح مسلمين و نظام را مي بينيم اما صلاح خود را بر آن ترجيح مي دهيم بدانيم که در ابتداي فتنه هستيم و شروع فتنه از انحراف فکري،انحراف سياسي است.
آثار فتنه دارد در ما محيا مي شود/ آغاز فتنه از انحراف فکري و انحراف سياسي است/بصيرت بالاي شهيد سوراني او را شهيد شاخص کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر ، آيت‌الله عليرضا اسلاميان عضو مجلس خبرگان رهبري در يادواره شهيد درياقلي سوراني( ناجي آبادان )و 43 شهيد روستاي يانچشمه گفت: کليد واژه فتنه هيچ گاه نبايد از ذهن ها پاک شود چون فتنه ها هنوز تمام نشده است چون دشمن هنوز دست از دشمني بر نداشته است.

آغاز فتنه از انحراف فکري و انحراف سياسي است

وي بيان داشت :فتنه اي که در سال 88 اتفاق افتاد فکر نکنيم پايان پذيرفته است و در فتنه هاي آينده نيز قرار نخواهيم گرفت، بدانيم که آثار فتنه دارد در ما محيا مي شود صلاح مسلمين و نظام را مي بينيم اما اگر صلاح خود را بر آن ترجيح مي دهيم بدانيم که در ابتداي فتنه هستيم و شروع فتنه از انحراف فکري،انحراف سياسي است.

 
 وي با تبريک ميلادامام حسن عسکري عليه السلام گفت:وقتي امام حسن عسکري در زندان و تحت شکنجه بودند زندانبان ها با ديدن رفتار اخلاق و کردار امام حسن عسکري انقلابي در آن ها بوجود آمد و وقتي روش امام حسن عسکري را ديدند منقلب شدند..

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه:بهترين راه تربيت و بهترين راه اثر گذاري در ديگران آن هست که انسان با عمل و رفتار و کردار خود هدايت کند و ما اگر مي خواهيم موفق باشيم در تمام عرصه هاي زندگي خود بايد با عمل خود اثرگذار باشيم.


بصيرت بالاي شهيد سوراني اورا مطرح کرده است

آيت‌الله اسلاميان افزود:  اگر مي خواهي به بچه ها طهارت و پاکدامني و صداقت را منتقل کنيم در عمل به آن ها بياموزيم اگر مي خواهيم پاسخ گوي شهدا باشيم و در مقابل خون اين شهداي عزيز و در پيشگاه خداوند متعال شرمنده نباشيم بايد با عمل خود يک جامعه اي را تربيت کنيم که تماما يک الگوي خوب به دنيا تحويل دهيم .


وي بيان داشت :شهيد سوراني با بصيرت بالايي که به خرج داد و از فرزند خود گذشت تا در آن وضعيت سخت برادران خود را از خطري که در شرف وقوع و خطر عظيم و بسياربزرگي کشور را تهديد مي کرد آگاه کرد و اگر شهيد درياقلي سوارني آن زمان به فکر خود بود و به فکرخانواده و فرزندان خود بود معلوم نبود الان ما در چه شراطي بوديم.

وي افزود :کيست که نداند که در فتنه هاي پيشين مانند فتنه 88 و... يا مسئله داعش ملت ما سربلند و پيروز بيرون آمد اين نشات گرفته از بصيرت بالا در ايمان است.اگر رهبري هاي به جا و مقتدرانه ي رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله امام خامنه اي (مدظله العالي)نبود و حضور به موقع مردم در صحنه در 9دي نبود دشمن مانند کشور هاي ديگري که نظامش را قبول نداشت سعي مي کرد نظام ما را نيز عوض کند و ما را شکست دهد که به حمدلله با آگاهي مردم و هدايت رهبري اين امر ميسر نشد.

راز موفقيت ما در بصيرت است

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه  دشمن فهميده است که راز موفقيت ما در بصيرت است و از طريق همين بصيرت ما رانشانه گرفته است چرا که با همين فضاي مسموم مجازي که در آن هيچگونه اخلاق و احترام رعايت نشده و يک محيط کاملا مسموم و منحرف است بصيرت جوانان و در کل جامعه ي ما رامورد هدف قرار داده است.

آيت‌الله عليرضا اسلاميان گفت :غرق شدن جوانان ما در فضا هاي مجازي باعث شده است ميانگين نمرات آن ها  در کل کشور به يکباره پايين آمده و دانش آموزان و دانشجويان ما ديگر تلاش آن چناني براي درس خواندن نمي کنند و تنها علت آن همين فضاي مجازي است اگر سري به خوابگاهها بزنيم مي بينيم که دانشجويان اکثرا سراسر شب را براي استفاده رايگان از اينترنت بيدار هستند و درگير فضاي مجازي و دشمن ما هم به دنبال همين است و حال ما تنها بايد به فکرکنترل اين فضاي مسموم باشيم چرا که جامعه ي ما را دگرگون خواهد کرد و جامعه را از اين بصيرت به پايين خواهد کشيد.

مسئولين مراقب حرکت و صحبت هايشان باشند

وي با بيان اينکه جناب آقاي رئيس جمهور وقتي مي آيند و در يک همايش شهروندي مي گويند مگربراي يک راننده ي متخلف اتوبان را مي بندند ميگوييم، بله بايستي اتوبان بسته شود چرا که پليس تشخيص مي دهد که اين راننده در حالت مستي و  با سرعت 200کيلومتر بر ساعت در اتوبان در حرکت است  و ممکن است تصادفات جبران ناپذيري و خسارات و تلفات زيادي را به بار آورد در نتيجه اين فرد را دستگير مي کند و اتوبان را هم ميبندد.

وي ادامه داد :  رهبرمعظم انقلاب در همين چند وقت گذشته اعلام فرمودند خبرگان بايستي از مسئولين پيگيري کنند و در مسائل کلان هم  مطالبات را پيگيري کنند و هر کسي در سهم خود بيايد و تلاش کند تا بتوانيم کشورمان را آباد کنيم.



آيت‌الله اسلاميان گفت : رهبري معظم انقلاب چند وقتي است ميگوييد که سند 2030نبايد اجرا بشود ولي چه فايده که گوش مسئولين نمي شنود و ميخواهند خود را با جهان تربيت و به پيش ببرند مگر اسلام چه چيزي در تربيت کم دارد که ما رفتيم سراغ جهان و ميگوييم که روش تربيتمان بايد جهاني بشود که بعد رئيس جمهور محترم ميگويد که من از هر چيزي بگذرم از سند 2030 نميگذرم چه بگوييم گاهي اوقات انسان به جايي ميرسد که دعا ميکند که بميرد و اين چيزها را نبيند.

 انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۳:۰۸

27 Dec 2019