۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۷۷۵۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نهم دی‌ماه تجلی ظهور یک حماسه بزرگ است/فتنه و فتنه‌گر در مقابل درایت و اقتدار رهبری محکوم به نابودیست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نهم دی‌ماه تجلی ظهور یک حماسه بزرگ، عظیم و فراموش‌نشدنی است که تا ابد در حافظه جمهوری اسلامی خواهد ماند، باید امید به تمسک رهبری و ولایت‌مداری در جامعه قوت پیدا کند و بدانیم که تنها راه نجات از فتنه‌ها پناه بردن به ولایت است.
نهم دی‌ماه تجلی ظهور یک حماسه بزرگ است/فتنه و فتنه‌گر در مقابل درایت و اقتدار رهبری محکوم به نابودیست
به گزارش جهانبین نیوز، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در نشست اعضای ستاد مردمی یوم‌الله نهم دی، ضمن گرامیداشت ایام هفته بصیرت و در آستانه سالروز نهم دی ماه گفت: این ایام تجلی ظهور یک حماسه بزرگ، عظیم و فراموش نشدنی است که تا ابد در حافظه جمهوری اسلامی خواهد ماند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به فتنه ۸۸ بیان داشت: ابعاد این قضیه گسترده است، هم فتنه و هم خنثی شدن فتنه جای سخن فراوان دارد، باید در جلسات متعدد به زوایای این حادثه بزرگ رسیدگی شود.

امام جمعه شهرکرد ضمن بیان اهمیت بالای نقش رهبری در خنثی شدن فتنه ها گفت: فتنه ها در سایه عوامل مختلف خنثی می شوند ولی به عامل مهم رهبری کمتر پرداخته شده است و نباید این چنین باشد، باید امید به تمسک رهبری و ولایت مداری در جامعه قوت پیدا کند و بدانیم که تنها راه نجات از فتنه ها پناه بردن به ولایت است.

نکونام در ادامه با اشاره به فتنه های زمان حضرت امام (ره) گفت: در آن زمان وقتی فتنه ای شکل می‌گرفت حضرت امام (ره) مانند یک کوه استوار و یک چهره مقتدر و به عنوان پرچمدار و صاحب اصلی انقلاب با جایگاهی که داشت باعث خنثی شدن هر فتنه ای می شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: دشمن امید داشت که بتواند فتنه های خود را عملیاتی کند، لذا به ابعاد فتنه های خود افزود و با امید بیشتری به میدان آمد و با فتنه های پی در پی از قبیل فتنه ۷۸، فتنه ۸۸ که به فضل الهی خنثی شد و هم اکنون هم که سودای فتنه ۹۸ را در سر دارند به میدان آمدند، ولی به فضل الهی مقام معظم رهبری علی‌رقم اینکه جایگاه حضرت امام (ره) را نداشت نقش حضرت امام را ایفا کرد و با اقتداد جلوی این فتنه ها ایستاد و این نکته بسیار مهمی است.

نکونام در ادامه سخنان به بیان مواردی از باب جایگاه رهبری در هدایت امور و خنثی‌سازی فتنه‌ها پرداخت و مواردی از قبیل، عقلانیت در هدایت، فتانت و تیزبینی، تدبیر و تدبر در برنامه ها، ایمان حقی به حقانیت راه، غیرت و تعصب دینی و قاطعیت در تصمیم‌گیری را ذکر نمود.

در پایان این نشست از دو جلد کتاب با عنوان (حماسه ۹دی) و (خواص در بوته آزمون) که با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در مورد حماسه نهم دی ماه گردآوری شده بود رونمایی شد.
 

انتهای گزارش/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۴:۲۱

28 Dec 2019