۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۷۶۸۶
در سومين ايده شو چهار محال و بختياري/

از 9 ايده پرداز در همايش ايده شو شهرستان سامان تجليل شد

معاون پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري از ارسال 30 ايده از شهرستان سامان خبر داد و ابراز کرد: از اين تعداد 12 ايده در همايش ايده شو شهرستان ارائه و 9 ايده پرداز برتر تجلي شدند.
از 9 ايده پرداز در همايش ايده شو شهرستان سامان تجليل شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، داراب ظفري معاون علم و فناوري استان چهار محال و بختياري در سومين همايش ايده شو استان چهار محال و بختياري در شهرستان سامان با اشاره بر اينکه پارک علم و فناوري حمايت از صاحبان ايده و خلاقيت و نو آوري را بر عهده دارد، اظهار داشت:در سال جاري اين پارک توسعه کانون هاي شکوفايي و خلاقيت و ايجاد مراکز نو آوري را در دستور کار دارد .

دارب ظفري با بيان اينکه امسال در سامان و بن کانون شکوفايي و خلاقيت و در شهر هاي فارسان و بروجن مرکز نو آوري راه اندازي مي شود ، اذعان داشت: در شهرستان هاي ديگر استان نيز اين مراکز در سال هاي آتي راه اندازي مي شود .

وي با بيان اينکه در شهرستان سامان براي همايش ايده شو ۳۰ ايده ارسال شده بود که اين موارد مورد بررسي قرار گرفت و از اين تعداد هشت ايده در حوزه دانشجوي و فارغ التحصيلان داشنگاه و ۴ ايده در بخش دانش آموزي پذيرفته شد، بيان داشت: در همايش ايده شو ۱۲ مورد ايده در دوبخش مورد بررسي قرار گرفت و از اين تعداد ۹ ايده ايده پردازان مورد تجليل و تقدير قرار گفت.

طفري با اشاره بر اينکه سه ايده بخش فارغ التحصيلان وارد کانون شکوفايي و خلاقيت شده و بايد ايده پردازان ها در مرکز رشد تجاري سازي اين ايده ها بيشتر پيگير باشند ، بيان داشت: بايد داشنجويان و داشن آموزان صاحب ايده و خلاقيت در فضاي عملي قرار گيرند و خود باوري را
وي عنوان کرد : بايد زمينه تجاري سازي و فرهنگ سازي در رساتاي حمايت از ايده پردازان موفق در جامعه صورت گيرد.

انتهاي پيام /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۱۳

27 Dec 2019