۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۷۶۴۴
نماينده ولي فقيه در جمع طلاب و دانشجويان:

شوراي عالي انقلاب فرهنگي، خروجي خوب ندارد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختیاری گفت: شوراي عالي انقلاب فرهنگي خروجي خوب ندارد و دليل عمده اش نگاه هاي پوچ و باطل سياسي است.
شوراي عالي انقلاب فرهنگي، خروجي خوب ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ جمعي از اساتيد، دانشجويان و طلاب به مناسبت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه با حجت الاسلام محمد علي نکونام، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ديدار کردند.

در اين ديدار دکتر خسري، دکتر عبدالهيان، حجت الاسلام و المسلمين هاشمي و چندي ديگر از اساتيد و طلاب و دانشجويان به بيان سخناني در باب اين مناسبت و مشکلات پيش روي وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

نکونام نيز در ادامه اين نشست گفت: گفتن و شنيدن در چنين محافلي آثارش بيشتر خواهد بود، شخصيت شهيد مفتح آنقدر دغدغه مند بود که حوزه او را اشباع نکرد و رفت تا انجام وظيفه کند، اين شهيد بزرگوار، راهي را گشود که لازمه آن حيات و زنده بودن در مقصد هر دو نهاد است.

وي ادامه داد: آنچه حوزه به جامعه تحويل مي دهد و آنچه دانشگاه به جامعه تحويل مي دهد بايد هر دو يک انسان باشد، اين هدف اصلي است، انساني کامل در حد يک جامعه معمولي، اين بايد ثمره وحدت باشد، بايد به اين فکر کرد که بايد چه کاري بشود تا منتج شود به تربيت يک نيروي متعهد و متخصص.

نکونام تصريح کرد: شوراي عالي انقلاب فرهنگي خروجي خوب ندارد؛ دليل عمده اش همين نگاه هاي پوچ و باطل سياسي است. در اين آتش به اختياري که مطرح شد با زبان بي زباني گفته شد ما نا اميديم از اين تصميم گيري ها، در عرصه عمل بايد وحدت، ايمان، خودباوري و... را تقويت کنيم.


انتهاي پيام/۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۳۴

28 Dec 2019