۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۳۷۶۴۰
بيست و سومين دوره/

رقابت دانشگاه آزادي ها در مسابقات مفاهيم قرآن و سيره عملي عترت

بيست و سومين دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) در بخش کتبي ويژه اعضاي هيأت علمي و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در دو حوزه امتحاني خواهران و برادران برگزار شد.
رقابت دانشگاه آزادي ها در مسابقات مفاهيم قرآن و سيره عملي عترت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، فرهاد خاکسار حقاني نماينده برگزاري آزمون قرآن و عترت (ع) در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد با اعلام اين خبر گفت: بيست و سومين دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) با حضور پرشور دانشجويان و استادان در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد برگزار شد.

حقاني افزود: تعداد ۷۰۰ نفر دانشجوي خواهر، ۳۰۰ نفر دانشجوي برادر و ۸۰ نفر عضو هيأت علمي در ۱۳ رشته مربوط به مفاهيم قرآن و سيره عملي عترت با هم به رقابت پرداختند.

وي اظهار داشت: اين مسابقات در رشته هاي تفسير قرآن کريم، زندگاني چهارده معصوم (عليه السلام)، حفظ و ترجمه زيارت عاشورا و جامعه کبيره، نماز، ترجمه قرآن کريم به زبان انگليسي، احکام برادران، احکام خواهران، زندگاني پيامبر (صلي الله عليه و آله)، ترجمه قرآن کريم( فارسي) و آشنايي با مفاهيم نهج البلاغه برگزار شد.

خاکسار حقاني با بيان اينکه براساس سهميه بندي شوراي هماهنگي فعاليت ها قرآني دانشگاه ها ۳ نفر اول هر رشته به جشنواره ملي دانشجويان معرفي خواهند شد، گفت: نتايج اوليه و امتياز داوطلبان بيست و سومين دوره مسابقات در ۲۱ ديماه اعلام مي شود.

وي خاطر نشان کرد: بر اساس آيين نامه جامع قرآن و عترت در واحدهاي جامع و بسيار بزرگ به ۵ نفر اول و در ديگر واحد ها به سه نفر اول علاوه بر امتيازات عمومي۲ نمره به دروس عمومي معارف و سفر مشهد مقدس، هدايايي نفيس اهدا خواهد شد.

اضافه مي شود: مسابقات سراسري قرآن و عترت (ع) باهمت کانون هاي قرآن و عترت (ع) به طور همزمان در ۶ حوزه در دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري با حضور پرشور دانشجويان و اعضاي هيأت علمي برگزار شد.

انتهاي پیام1022ج /920م

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۹:۴۸

25 Jan 2020