۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۷۶۲۷
رئیس آموزش و پرورش سامان:

نگرش سلامت دانش آموزان بايد از حالت کمي به ارتقاي کيفيت سلامت تغيير يابد

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه اجراي طرح سفيران سلامت و داوطلبين سلامت براي پيشبرد اهداف سند تحول بنيادين بسيار مناسب است، گفت: نگرش مابه بحث سلامت دانش آموزان بايد ازحالت کمي به ارتقاي کيفيت سلامت تغيير يابد.
نگرش سلامت دانش آموزان بايد از حالت کمي به ارتقاي کيفيت سلامت تغيير يابد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، به منظور آگاه سازي‌ مديران و مراقبين سلامت در ارتباط با شناخت بيماري‌هاي گوناگون و شايع، به مدت دو روز درقالب دوره ضمن خدمت با همکاري شبکه بهداشت با حضور پزشکان و متخصصاني از سراسر استان در اداره آموزش و پرورش سامان برگزار شد.

محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش سامان  با اشاره به نقشه راه سند تحول بنيادين که تربيت دانش آموزان را به 6 نوع تربيت تقسيم کرده و تربيت را در همه ساخت هاي تعليم و تربيت و در نهايت دستيابي به حيات طيبه قلمداد نموده است خواستار زمينه سازي براي دستيابي به اهداف سند تحول و قله نهايي آن يعني حيات طيبه شد.

دهقاني افزود: اجراي طرح سفيران سلامت وداوطلبين سلامت براي پيشبرد اهداف سند تحول بنيادين بسيار مناسب است و در اين بين با برگزاري دوره هاي آموزشي و جلسات مختلف به آموزش همکاران در پيشبرد اين هدف کمک مي کنيم.

وي بيان داشت: برگزاري دوره هايي مثل اين دوره سبب ارتقاي سلامت‌ جسمي و روحي دانش آموزان و معلمان و همکاران خواهد شد و در اين مورد ما احساس مسئوليت مي کنيم.

محمد دهقاني ادامه داد: توجه به ظرفيت هاي‌ تربيت‌ غيررسمي براي زمينه سازي کسب شايستگي هاي پايه به ويژه درحوزه سلامت از اهداف اين دوره است.

وي خواستار توجيه و بهبود نگرش مديران و مراقبين سلامت در بحث سلامت شد و گفت: نگرش ما به بحث سلامت دانش آموزان بايد از حالت کمي به ارتقاي کيفيت سلامت تغيير يابد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۴:۰۱

27 Dec 2019