۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۷۵۹۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ظرفيت نماز همانند قرآن بي‌منتها است/اقامه نماز باعث کم شدن معضلات اجتماعي مي شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نماز ظرفيت هاي بسياري دارد که بايد از اين ظرفيت ها براي تعالي جامعه استفاده کرد و همه دستگاه هاي اجرايي بايد در مسير ترويج فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنند.
ظرفيت نماز همانند قرآن بي‌منتها است/اقامه نماز باعث کم شدن معضلات اجتماعي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر اجلاسيه نماز شهرستان بن با موضوع نماز و فضاي مجازي صبح امروز  در حسينيه مسجد جامع شهر بن با حضور نماينده ولي فقيه در استان و جمعي از فعالان در حوزه نماز و مسئولين برگزار شد.

در اين آيين حجت الاسلام محمدعلي نکونام  نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهميت نماز و نمازخواني گفت: باور کنيم نماز خالصانه تنها راه رفع مشکلات و گرفتاري هاي جامعه است و زنده نگه داشتن نماز در جلوگيري از فساد و فحشا موثر است.

وي تاکيد کرد: نماز ظرفيت هاي بسياري دارد که بايد از اين ظرفيت ها براي تعالي جامعه استفاده کرد و همه دستگاه هاي اجرايي بايد در مسير ترويج فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنند.

نکونام نقش نماز در کاهش مشکلات اجتماعي را برشمرد و تأکيد کرد: اقامه نماز سبب کم شدن فشار و معضلات اجتماعي و در جامعه مي‌شود.

وي گفت: در مورد نماز، اهميت و برکات آن در آموزه هاي دين اسلام بسيار گفته شده که ضروري است به اين توصيه ها توجه ويژه شود تا گرفتاري ها و مشکلات جامعه برطرف شود.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اگر در جامعه  همه كمك كنيم و موانع برگزاري نماز را برطرف كرده و در راستاي تشويق اقشار  مختلف و بويژه جوانان براي حضور تلاش كنيم، قطعاً با مشكلات و معضلات كمتري  در جامعه همراه خواهيم بود.

امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه نماز سپر و مانع از ورود منکرات در جامعه است، تصريح کرد: اگر اقامه نماز و ارتباط گيري با خداوند به درستي و کامل انجام گيرد و خالصانه باشد بي شک برکات و نتايج آن شامل حال فرد و جامعه مي شود.

وي همچنين نماز را بهترين ابزار خودسازي دانست و بيان داشت: بي‌گمان نماز تأثيرات فراواني را در ساختن فرد و اجتماع دين‌مداري و اخلاق، اقتصاد و سياست دارد اگر نماز برپا شود نيکي‌هاي ديگر نيز به دنبال خواهد داشت چراکه نماز آورنده نيکي‌ها و زائل کننده بدي‌ها است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينکه تنها نماز با توجه انسان را به درجات والا مي‌رساند گفت: ظرفيت نماز مانند قرآن بي‌منتها است و رسيدن به عمق اين ظرفيت تلاش، جديت و برنامه‌ريزي زيادي نياز دارد و اگر بتوانيم با خداوند ارتباط درستي برقرار کنيم در نهايت شاهد ايجاد نظم، امنيت، انضباط، وحدت و آرامش در جامعه خواهيم بود، در غيراينصورت جامعه به خطر مي افتد.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر در اين آيين فعالان حوزه نمازاز سراسر شهرستان معرفي و تقدير شدند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۰۷:۱۸

6 Jan 2020